ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 April 2010

temberang la....jamin keselamatan kunun..!!! nyawa altantuya dan nyawa TBH tak tak terbela...nak buat janji kosong...pigidah...sotong...!!!!

Hisham: Alasan Pornthip tak munasabah


Pakar patologi Thailand, Dr Pornthip Rojanasunand tidak hadir pada inkues kematian Teoh Beng Hock bukan atas sebab keselamatan dirinya diancam malah alasan itu dianggap tidak munasabah.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata ini kerana meskipun jaminan keselamatan paling optimum telah ditawarkan kepada pakar itu namun beliau tetap tidak memberi respons untuk hadir memberi keterangan pada inkues hari ini.

"Saya sudah kata berulang kali, saya beri jaminan keselamatan terbaik, pihak polis akan lakukan segala yang patut bagi menjamin keselamatannya sejurus beliau tiba di negara ini hinggalah beliau kembali ke negaranya.

UTK di biliknya

"Beliau akan dijemput dengan kenderaan polis di lapangan terbang sebelum dibawa ke tribunal dan kita juga akan tempatkan anggota Unit Tindakan Khas (UTK) di biliknya. Kita akan pastikan beliau selamat balik ke Thailand," katanya kepada pemberita di Pameran dan Persidangan Pertahanan Perkhidmatan Asia (DSA2010) di Kuala Lumpur hari ini.

Beliau berkata dakwaan bahawa jaminan keselamatan yang diberi terhadap Pornthip bersyarat adalah tidak benar memandangkan keselamatan setiap individu yang memasuki Malaysia dilindungi tanpa mengira status kerakyatan masing-masing.

"Saya tidak letak sebarang syarat, jika beliau benar-benar tidak mahu datang maka soal keselamatan bukanlah penyebabnya, hanya beliau seorang yang tahu.

"Kita cuma minta beliau membuktikan dakwaan kononnya beliau telah menerima tekanan dan bimbang dengan keselamatan dirinya hingga menarik diri daripada memberi keterangan pada inkues supaya kita dapat jalankan siasatan," katanya.


Bernama

No comments:

Post a Comment