ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 April 2010

seekor lagi pembodek najis lagi teruk dari otak kampungan bersuara ....!!!!

Rais: Isu APCO tidak sesuai jadi bahan kempen pilihan raya di kampong

Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Dr Rais Yatim (kiri) berkata isu-isu yang dibangkitkan pembangkang termasuk isu APCO Worldwide tidak sesuai dijadikan bahan kempen pilihan raya kecil kerusi parlimen Hulu Selangor terutamanya di kawasan kampung dan pedalaman.
Discover the New Dell™ Studio 14 at PIKOM PC Fair 2010!

Beliau berkata masyarakat pedalaman lebih berminat mendengar isu-isu setempat seperti pembangunan pendidikan, pekerjaan dan gaji berbanding isu nasional seperti APCO.
“Pembangkang kehilangan modal untuk berkempen. Saya berpendapat isu yang dibangkitkan pembangkang seperti isu APCO tak masuk akal. Orang tak dapat terima (isu APCO) dan ianya tidak ada kenyataan dan amalan yang menjurus ke situ.

“Orang kampung tak kisah mengenai perkara besar tetapi melibatkan isu-isu setempat yang membelenggu mereka setiap hari,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan e-kiosk Generasi Digital dan Pusat Jalur Lebar Komuniti (PJK) Serendah di sini.

Pembangkang mendakwa pelantikan APCO sebagai syarikat perunding komunikasi negara boleh mendedahkan keselamatan negara kepada pihak luar. — Bernama


penyapu sial

Orang kampung dah pandai Rais woi... bukan macam ko, ada PhD tapi mentaliti 3rd class... malu la!!

abis apa yg sesuai jadi bahan kempen? zaid minum bear ke ?
BN buat mcam godlike.. apa depa cakap tu betul , apa yg PKR cakap tu semuanya salah..
bertaubatlah korang Umno.. apa yg kau buat tu boleh tipu rakyat je.. kau tak boleh tipu Allah..

No comments:

Post a Comment