ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 April 2010

Semua bekas PM minum arak kecuali Pak Lah

Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali membuat kenyataan hangat dengan mendakwa semua bekas Perdana Menteri Malaysia minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi. "Tak ada seorang pun daripada mereka itu yang tak pernah minum arak, kecuali Badawi. Pak Lah saya akui, yang saya tahu, tak minum arak. Tetapi empat yang lain ini semua terlibat. Ada yang saya tengok dengan mata saya sendiri terlibat," katanya.

Beliau turut berkata, selain dari meminum arak, pemimpin UMNO lain turut tidak terlepas daripada tiga lagi "dosa", iaitu "rasuah, judi dan perempuan." "Kadangkala empat sekali gus ada pada seorang," katanya. Bagaimanapun beliau memberi jaminan bahawa PAS tidak akan mengguna isu ini sebagai cara berkempen. "Tidak, tidak, tidak. Maknanya nak beri tahu, kalau PAS nak main isu ini, dah lama dulu PAS boleh main. Tetapi PAS tak buat, kita jaga etika. Tetapi saya nak bagi tahu, kamu main isu Zaid ini, kalau kita hendak main, kita boleh sebut,” tegasnya.


penyapu sial


Bukan PM je tapi semua anak buahnya. nasib baiklah Pak lah cepat-cepat letak jawatan. Kalau tak mesti KJ ajak Pak Mentua dia pekena sekali hehehehehehehehe.

yg rasmikan kilang arak di sg way 2 pn pemimpin umngok jugak

No comments:

Post a Comment