ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 April 2010

kerajaan selangor mengingatkan penduduk sg buaya jangan tertipu dengan janji kosong najib altantuya....!!!!



Kerajaan negeri Selangor akan memberi tempoh tiga bulan kepada mana-mana pemaju yang berminat untuk menyelesaikan masalah pembangunan terbengkalai di Sungai Buaya, Hulu Selangor.

Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata demikian ketika berdialog dengan kira-kira 100 penduduk Kampung Sungai Buaya.

"Jika pemaju tidak melakukannya, satu langkah adalah supaya kerajaan negeri mengambil alih...dalam tiga bulan kita akan lihat laporannya, jika tidak memuaskan kita akan ambil alih,” katanya.

Janji itu dibuat kira-kira tiga jam sebelum Perdana Menteri, Datuk Seri Najib dijadualkan tiba untuk makan tenga hari dan menunaikan solat Jumaat di sebuah masjid berhampiran.

"Jangan tertipu dengan janji-janji mereka...jika BN beri wang, ambil saja tapi jangan menandatangani sebarang dokumen,” katanya.

Khalid berkata kerajaan negeri akan berbincang dengan ketua kampung bagi menyediakan khidmat peguam bagi membantu penduduk.

Sebelum ini, peneroka dijanjikan RM1.2 juta bagi setiap mereka dengan bayaran dibuat antara tempoh 48 bulan apabila mereka menjual tanah mereka kepada pemaju ketika Tan Sri Muhammad Muhd Taib menjadi menteri besar.

Peneroka di kawasan terbabit yang dulunya tanah rancangan Felda menuntut bayaran pampasan tanah yang dijanjikan pemaju yang gagal membangunkan kawasan itu sejak pertengahan 1990-an.

Peneroka sehingga hari ini hanya menerima RM250,000 selepas projek itu terbengkalai atas sebab-sebab tertentu termasuk krisis ekonomi pada 1997.

No comments:

Post a Comment