ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2010

perang cyber...dari perang botol ke perang kuda....milik siapakah gadis ini..???..he he he








































Yang sekor tu regenya RM28,000...

Yang sekor lagi tu regenya RM30,000...

Yang sekor lagi tak pasti regenya berapa... yang pastinya lebih dari RM15,000...

ada sesape  dapat info....pasal kuda nie....pemilik dia sekali.....leh release tension beb...dari minum arak...baik menunggang kuda...riadah beb menyihatkan tubuh badan...kalau  beli menate dengan duit haram..tentu peluh  haram  yang keluar...pemilik nie orang  mewah....kebiasaannya UMNO APCO aje mampu milik...sebab ko orang pun tau asal usul  punca duit haram   nak beli menate di perolehi...he he he...!!!!

No comments:

Post a Comment