ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 April 2010

Felda Sungai Buaya Di Makan Buaya Parasit




Sukanya mereka masyarakat FELDA Sungai Buaya bila berdepan dengan MP mereka yang baru menang yang dibawa oleh toke ceti Mamak Azeez Abdul Rahim. Masyarakat FELDA yang seronok ini tak tahu sedar atau tidak tanah mereka itu akan terjual kepada parasit yang menggunakan sentimental orang melayu terhadap UMNO dan menggunakan hak istimewa orang melayu untuk menipu melayu lain yang lemah dan miskin.




Ahli Parlimen Hulu Selangor P.Kamalanathan (dua, kiri) bersalaman dengan penduduk Felda Sungai Buaya pada majlis penyampaian wang pendahuluan pembelian tanah peneroka Felda Sungai Buaya di sini hari ini. Turut hadir Ahli Majlis Tertinggi Umno Datuk Azeez Abdul Rahim (kiri) – Apa malu-malu, salamlah dengan toke tanah Mamak tu!!!!!, nanti dia bagilah duit.Tengok betul2 wajah toke tanah tu tak jauh dari wajah MP yang kamu undi tu.

Kesian masyarakat FELDA kerana diperbodohkan sebegini rupa oleh orang-orang pengambil peluang atau pengambil kesempatan macam parasit ke atas orang melayu lain yang lemah dan miskin. Oleh seronok dengan sedikit wang, tanah yang diteroka sedemikian lama di jual kepada pembeli yang sebenarnya tidak ada status. Cuma mengaku melayu dan pengambil peluang kepada hak istimewa orang melayu.

Tunggulah, apabila tanah ini rasminya terjual kepada parasit Mamak yang mengaku melayu ini, orang-orang FELDA dan anak cucu yang terlibat dengan penjualan berkenaan akan terima, apakah nanti ada kesian belas terhadap mereka jika seuatu yang tidak diingini berlaku....kerana kumpulan yang kaya raya inilah yang menjadi elit dalam UMNO walaupun mereka sebenarnya bukan melayu dan tidak termasuk dalam istilah bumiputra yang diperuntukan oleh perlembagaan. Kumpulan toke-toke yang tidak ada tanah air sendiri sambil menumpang budaya orang inilah yang mendapat laba atas apa-apa dasar yang dibuat atas nama Melayu bumiputra. Orang melayu sendiri cuma dapat sisa-sisa sahaja


Muramatsu

No comments:

Post a Comment