ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 April 2010

Remaja mati : Panel khas ditubuhkan

Kementerian Dalam Negeri mewujudkan satu panel khas bagi menyiasat kes seorang remaja 15 tahun yang ditembak mati polis Isnin lepas di Shah Alam. Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein memaklumkan panel tersebut diketuai oleh Timbalannya Datuk Wira Abu Seman Yusop. Beliau menegaskan siasatan akan dijalankan dalam semua aspek dan semua fakta tidak disembunyikan. "Saya bukan sahaja sedih dan kesal malah terkejut dengan apa yang berlaku, lebih-lebih lagi kejadian ini membabitkan pelajar yang baru berusia 15 tahun, justeru saya jamin siasatan dilakukan secara telus. Kita akan siasat semua aspek termasuk kewajaran tindakan polis melepaskan tembakan ketika itu.


"Saya jamin tiada apa-apa fakta akan disembunyikan dan pihak yang terbabit perlu bertanggungjawab sekiranya siasatan mendapati ada yang tidak kena dalam kes ini termasuk jika wujud faktor kecuaian," katanya.



penyapu sial


Inilah hadiah buat pengundi yang memenangkan BeEnd. Mereka akan bertindak lebih samseng, lebih gampang selepas ni.

Mula2 dirompak rakyat, ditindas, dikonkong, diancam. Sekarang dah sampai tahap paling kronik, rakyat pulak dibunuh. Ambik lagi penasihat Yahudi...

ADA OTAK TAK MAU PIKIR........ADA MATA TENGOK LIAR.........ADA SENJATA TEMBAK MEMb**iBUTA, GANAS SUNGGUH POLIS MALAYSIA.

Kes budak perempuan yang bernama norizan, kena tembak, kena belasah, pijak dan terajang oleh polis tak habis lagi. dah timbul cerita baru. kesian budak tu kena tembak dari belakang sampai berlobang kepala dia. Kes kugan kena belasah tak ada yang kena hukum lagi, kesian budah mati sia-sia di usia muda tu. Bagus ke polis macam ni. Suruh je dia orang duduk kat simpang-simpang dan tahan motor. Tak cukup syarat minta je 10 atau 20 ringgit buat duit lauk. Heeeee tak akan ada keturunan aku jadi polis selagi United malay no otak memerintah.

No comments:

Post a Comment