ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 June 2010

JUBOR SAYFOOL TEMBUS...2 DNA MAKHLUK PEROSAK DI JUMPAI

Seorang pakar bedah dari Hospital Kuala Lumpur memaklumkan bahawa berlaku penetrasi dalam kes perbicaraan liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim menerusi sampel yang diambil dari dubur bekas pembantu Anwar, Mohd Saiful Bukhari Azlan. Keterangan yang dibuat dihadapan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, Dr Mohd Razali Ibrahim itu menyatakan terdapat dua kesan DNA lelaki. Dr Mohd Razali berkata semasa menyiapkan laporan klinikal pada 13 Julai 2008 tiada pendapat konklusif dibuat berhubung penetrasi kerana laporan tersebut dibuat tanpa menganalisis sampel.

"Melihat kepada keputusan laporan ini, sejarah kes daripada Mohd Saiful, saya dapat mengatakan secara konklusif sekarang bahawa terdapat penetrasi yang konsisten dengan apa yang diberitahu oleh mangsa kepada mahkamah ini bahawa bahan pelincir digunakan semasa insiden itu dan ini mengakibatkan tiada kecederaan ditemui pada duburnya," kata Dr Razali



penyapusial

Tahniah kpd Dr.Mohd. Razali kerana membuat pendedahan yang sememangnya telahpun mengikut plot yang disediakan sebelum ini oleh penulis skrip. Pertanyaan saya kpd doktor pakar yang bijaksana sgt ; jika penetrasi telah berlaku mengapa sampel yang diambil tidak dianalisis bukankah ianya amat penting dalam menyediakan laporan perubatan supaya seterusnya DNA akan dapat dilakukan untuk mengesan pemilik sebenar DNA tersebut yang diambil dari jubor Saiful tu. Buatlah pemeriksaan lengkap walaupun ianya cuma sampel, macam awak ni mana boleh panggil pakar, atau pakar yang nak menipu untuk menguatkan bukti yang tak pernah wujud atau pakar kepala hotak hang ?


Ok. 1 contoh air Mani dikatakan milik Anuar tetapi 1 lagi contoh kepunyaan SIAPA???

Adakah kepunyaan :

* Najib (orang pertama Saipol bertemu hmmmm....)
* Ezam (tak tahu yang orang keberapa bertemu huuuu.......)
* Ketua polis (pakai tel. pun boleh liwat woooo.... hahahahah......)
* Botol Plastik (Ada air mani ka.... hahahahahah......)
* Atau........... Siapa mahu jadi sukarelawan 1 MALAYSIA isi borang boleh jadi kaya woooooo..... hahahahahah..

No comments:

Post a Comment