ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 June 2010

huru hara rumahtangga BN tak berkesudahan... Ketua Pemuda MIC Kedah letak jawatan

Ketua Pemuda MIC Kedah, L Thiagarajan, semalam mengumumkan meletak jawatan berkuatkuasa serta merta berikutan tidak berpuas hati dengan kepemimpinan Pengerusi MIC negeri, S Ananthan.

Thiagarajan yang mengambil alih jawatan itu daripada bekas Ketua Pemuda MIC negeri sebelum ini, S Suresh, mengumumkan peletakan jawatannya di sebuah restoran di Jalan Sekerat, di sini.

Beliau yang juga Timbalan Ketua Pemuda MIC Cawangan Kolam Air, di sini, bagaimanapun berkata akan meneruskan perjuangannya dalam parti melalui jawatan di peringkat cawangan.

Katanya, beliau sudah menghantar surat peletakan jawatan kepada MIC Pusat semalam dan akan turut meminta MIC Pusat menggantikan Ananthan atas beberapa sebab.

“Kepemimpinan Ananthan perlu diganti kerana beliau gagal menyatupadukan ahli MIC di Kedah, selain sabotaj terhadap pergerakan itu apabila menghalang ahli Pemuda MIC hadir ke Perhimpunan Pemuda Tahunan MIC negeri pada awal Mei lalu.

“Ananthan juga tidak mengutamakan masyarakat India dalam perjuangannya, sebaliknya lebih mementingkan politik individu,” katanya.

No comments:

Post a Comment