ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 June 2010

PDRM bersubahat dengan kezaliman yahudi..... Halang Rakyat Menunjukkan Bantahan Terhadap Israel

KUALA LUMPUR, 3 Jun — Orang ramai dinasihatkan supaya tidak menyertai demonstrasi yang dijangka diadakan di beberapa tempat di sini selepas solat Jumaat esok bagi membantah serangan Israel atas kapal bantuan kemanusiaan ke Gaza.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Wira Muhammad Sabtu Osman berkata polis telah menerima maklumat mengenai perhimpunan akan diadakan oleh pertubuhan tertentu, ahli politik dan badan bukan kerajaan.

Pihak polis tidak menerima sebarang pemohonan untuk mengadakan perhimpunan dan menyifatkannya sebagai perhimpunan haram, katanya dalam satu kenyataan.

“Perhimpunan ini juga dikhuatiri akan membahayakan keselamatan awam dan mendatangkan unsur keganasan,” katanya.

Pergerakan Pemuda Umno dijangka akan mengadakan perhimpunan bagi mengutuk serangan berdarah tentera Israel itu di Masjid Negara selepas solat Jumaat manakala pergerakan Pemuda PAS mengadakan perhimpunan di Masjid Jamek Kampung Baru dan berarak ke Kedutaan Amerika Syarikat. — Bernama



penyapu sial


JANGAN TAKUT DENGAN UGUTAN BARUA UMNO NIE....JANGAN LAYAN AMARAN DIA....DATANG LAH BERAMAI RAMAI...BAWAK KENGKAWAN DAN SEDARA MARA SERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT....POLIS POLIS ANJING NIE BUKAN BOLEH BUAT APA APA PUN...SEKADAR CAMPAK KAT LOKAP BOLEH LA....POLIS POLIS NIE ADA MASALAH IDENTITI TU PASAL DIA TAK KENAL MAKNA DEMOKRASI...

KES DIA TEMBAK MEMBABI BUTA TAK SELESAI NAK UGUT ORANG SUPAYA JANGAN BERDEMO.....HEH SUNDAL.....POOODAHHHHH.....!!!!

TAK ADA KOTE SAPE YANG DENGAR ARAHAN SI CIBAI NIE.....

No comments:

Post a Comment