ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 June 2010

mimpi monggolia 1 malaysia....72 peratus puas hati terhadap PM

Tahap puas hati terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak oleh rakyat Malaysia meningkat kepada 72 peratus berbanding 69 peratus pada April lepas. Masyarakat India mencatatkan tahap paling tinggi iaiatu 80 peratus diikuti 77 peratus daripada masyarakat Melayu dan hanya 58 peratus sokongan masyarakat Cina. Ketika Najib mengambil alih tampuk kepimpinan negara, tahap tersebut berada pada paras 44 peratus sahaja



penyapu sial


Tahap puas hati rakyat terhadap PM kepada 72 peratus hanya ukuran di atas kertas sahaja dan bukan realiti. Kadang-kadang penilaian yang dibuat adalah berbentuk mengabui atau secara rambang. Kalau dilihat pada realiti tahap ketidakpuasan rakyat Malaysia kepada PM Najib setiap hari adalah merudum (jumud). Ini kalau kita lihat dari segi tadbir urus Kerajaan UMNO/BN terutama sistem penyampaian baik dan konsep 1Malaysia yang ternyata gagal untuk diimpementasikan. Ia indah khabar dari rupa.

Pimpinan PM Najib dan konco-konconya mengecewakan banyak impian rakyat yang mahu harga barang-barang dan perkhidmatan stabil dan tidak membebankan rakyat miskin. Apakah maknanya disebalik kenyataan tahap kepuasan rakyat terhadap kepimpinan PM Najib meningkat tetapi sebaliknya kehidupan rakyat semakin susah dan tertekan dalam keadaan ekonomi yang hampir muflis? Baik kita katakan bahawa kenyataan kaji selidik diatas bersifat 'politik bebrayar' sahaja yang ingin mengambil hati PM Najib. Dari segi hakikatnya adakah kita telah mengukur sedalam-dalamnya sejarah salahlaku dan integriti Najib dan konco-konconya dalam Kabinet Malaysia sebelum dan selepas menjadi PM? Hanya Mahkamah Agung Rakyat dalam PRU 13 nanti akan mengukur dan membuat keputusan MUKTAMAD berhubung dengan prestasi dan integriti Kerajaan UMNO/BN selama ini.

No comments:

Post a Comment