ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 June 2010

tu dia ....alasan nak menghalalkan C4 hilang dalam simpanan ....62 senjata polis hilang sejak 2001

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein mendakwa sebanyak 62 senjata api polis hilang sejak 2001. Ianya termasuk 36 pucuk pistol semi-automatik, 51 revolver dan dua sub-machine gun. “Bagaimanapun , 28 unit daripadanya - empat pucuk pistol semi-automatik dan 24 revolver telah dijumpai semula,” katanya.

Tian Chua (PKR-Batu) mahu mengetahui jumlah kes kehilangan peralatan logistik milik Polis Diraja Malaysia (PDRM) sejak 2001



penyapu sial


BERAPA BANYAK SENJATA YANG HILANG DARI PDRM INI TERLIBAT/ DIKAITKAN DALAM JENAYAH DI NEGARA INI? APAKAH TINDAKAN DIAMBIL TERHADAP ANASIR 2 TERLIBAT DALAN KES SENJATA HILANG. JANGAN 2 ADA MAKHLUK HALUS VIP YANG TERLIBAT. ....APAKAH KESIMPULAN SENJATA HILANG INI AND SAMPAI BILA IA AKAN BERLARUTAN....


ADAKAH MAKLUK HALUS DARI MONGGOLIA TERLIBAT.....????...KALAU YANG INI AKU RASE ENGKAU ORANG PUN MUNGKIN DAH TAHU SAPE VIP DI MALAYSIA YANG JADI MAHLUK HALUS TU.....MUNGKIN BINI PUAKA....ATAU BARANG NAJIB@NAJIS...YANG EMPUNYA BELAAN SEBEGINI....!!!!!

No comments:

Post a Comment