ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 September 2011

HINA ISLAM DAN AGONG TAK MENGAPA ASALKAN JANGAN HINA NAJIB DAN UMNO...!!!..SKMM DAN JAKIM SIBUK MAIN PANTAT ROSMAH DAN UMNOPORNO KE.????



Penghinaan demi penghinaan yang dilakukan oleh manusia durjana ini.. kepada Nabi junjungan kita.. kepada Allah yang Esa.. kepada agama Islam yang suci.. dan yang ter "latest" kepada Yang Di Pertuan Agong pulak..
yang aku herannya.. pada rabu lepas Jingga 13 sudah menyerahkan memorandum mendesak agar SKMM mengambil tindakan ke atas blog MAKCIK HAJJAH SITT AL WUZARA ini..
malah sebelum Jingga 13 menyerahkan memorandum tersebut,sudah berbelas-belas laporan yang telah dibuat oleh pelbagai pihak bagi mendesak JAKIM dan SKMM supaya mengambil tindakan dengan kadar segera bagi menghentikan penghinaan ini..
tapi sampai sekarang tuan punya blog ni rileks jer...
yang kena tarik adalah tauliah menyebarkan ajaran Islam daripada Khalid Samad dan juga Dr Rani.. [baca sini]

JAKIM patutnya celik IT dan tahu tentang isu ini.. itulah NGO nak serah memorandum.. tak mau nak terima.. [rujuk sini]. Orang nak ngadu pasal penghinaan ke atas Islam pun nak tunjuk "ek" tak mau turun ambik memorandum.. yang paling nampak bangang JAKIM kata perkara ni bukan bidang kuasanya.
Dibawah ini imej yang menyatakan fungsi serta bidang kuasa jakim.


Fungsi jakim


Bidangkuasa jakim

 masih sibuk hadiri "open House" raya lagi ker..?

Di malaysia agama islam dan agong tiada siapa yang nak bela.. Tapi jangan sekali-kali anda menghina umno dan pemimpinnya.. kih kih kih kih.. perkara yang dibawah bidang kuasa mereka pun mereka kata tak boleh nak buat apa-apa.. dah tu JAKIM tau buat apa aja? makan gaji buta? jamil khir buat apa? buat bodoh jer?

No comments:

Post a Comment