ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 September 2011

"Najib teruja naik bas untuk temu rakyat"...pukimak ini teruja nak menipu rakyat...kalau berani naiklah bas awam renti renti jangan ada protokol rasmi...kalau ada pelir lah...!!!





BERNAMA online di dalam salah satu berita bertajuk "Najib teruja naik bas untuk temu rakyat" melaporkan bahawa ia merupakan kali pertama Perdana Menteri menaiki bas bersama isterinya Rosmah.
[Bernama]
Sebelum ini Tun Dr Mahathir Mohamad menegur wakil rakyat BN supaya mengubah imej mewah yang ditonjolkan sehingga menyebabkan rakyat berasa jijik dengan parti itu.
[Malaysiakini]

Berita Najib naik bas bersama isteri sebenarnya satu berita yang amat pelik. Tidak mungkin Perdana Menteri yang biasa hidup mewah dilimpahi kesenangan hasil keringat rakyat, sanggup bersusah payah menaikki bas.
Lebih pelik, bila Rosmah Mansor dilaporkan turut sama mengikuti Najib. Ini berita mustahil, patut jadi benda ke lapan paling ajaib dalam dunia




Sama juga dengan berita, Rosmah tak suka bershopping, mana mungkin orang akan percaya! kambeng pun tak akan percaya.

Namun selepas di tinjau  pelbagai sumber di internet, barulah faham. Rupanya Rosmah bersama Najib menaikki bas mewah. Maka tak hairanlah...memang pukimak dalam haramjadah 2 makluk perosak rakyat nie...kalau berani naiklah yang macam ini baru tau...jangan nak glamer untuk tipu rakyat aje...nak tau bas mewah si lahanat nie naik setaraf dengan jet peribadi  dia nie...ada berani naik la macam nie kalau nak tau.....baru tau kesusahan rakyat ..ni hanya terkangkang  dalam bas sambil smbang sembang bagaimana nak tambah kekayaan  dengan merampok rakyat dan menghapuskan tentangan  pembangkang.!!!