ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 September 2011

tuduh mat sabu penyokong komunis....rupanya memang UMNOPORNO sendiri tali barut komunis CHINA....UMNO ini memang PUKIMAK,BANGSAT atau APA punya bangsa...?????

 

Tindakan UMNO menghantar pulang Pelarian2 Politik Uighur pulang ke China dikutuk oleh ramai pihak. Sudah tentu pelarian2 politik Uighur ini akan berhadapan dengan nasib yang begitu ngeri dan tragis apabila mereka sampai di China kelak.

Sedih bila mengenangkan pelarian Uighur itu beragama Islam, sama agama dengan UMNO. Kedua-dua Menteri Dalam Negeri dan Perdana Menteri Malaysia adalah mereka yang mengaku diri mereka menganut agama Islam.

Namun, susah nak bayangkan bagaiamana orang2 yang mengaku Islam ini tergamak bertindak zalim sedemikian kepada saudara seagama seperti itu.

Lebih2 lagi penghantaran pulang ini berlaku dalam bulan Ramadhan. Di bulan Ramadhan, Islam menyuruh umat nya berbuat kebajikan dan kebaikan. Menghantar pulang pelarian Uighur tersebut akan mendedahkan mereka kepada siksaan, kezaliman dan juga kepada kematian.

Adakah itu satu bentuk kebaikan yang diajar Islam untuk umatnya lakukan di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Memang sah  tindakan UMNO ini adalah disebabkan hubungan formal UMNO dan Parti Komunis China yang terjalin pada September 2009 yang lepas. Barang diingat, hubungan ini bukan hubungan Kerajaan dengan Kerajaan. Ia adalah hubungan antara parti UMNO dengan Parti Komunis China.

Berhari-hari UMNO menghentam Abang Mat Sabu kononnya Abang Mat pro komunis. Walhal, pada waktu yang sama UMNO menurut kehendak Parti Komunis China dan berlaku zalim kepada saudara seagama yang berbangsa Uighur.

Inilah cakap tak serupa bikin.

Juga, boleh pulak suara rasmi Parti Komunis China, People's Daily diberikan permit oleh UMNO untuk dicetak dan disebar di Malaysia.

Bukankah Parti Komunis Malaya adalah di bawah naungan Parti Komunis China?

Siapa sebenarnya yang pro komunis?

Kalau nak kata menghormati pejuang2 yang menentang komunis, ratusan ribu kaum Uighur gugur shahid menentang kebangikitan komunis sekitar tahun 30an dan 40an dahulu.

No comments:

Post a Comment