ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 September 2011

mana satu betul...mamak pariah azeez kata RM 200 k...la nie pulak kata RM 50 k...wa teka....balance RM 150 k setan UMNOPORNO azeez yang rembat....muakakakaka....!!!!

 

Pengerusi Bernama Datuk Abdul Rahman Sulaiman berkata syarikat insurans akan membayar RM50,000 bagi polisi insurans yang diambil oleh Bernama untuk jurukamera BernamaTV, Noramfaizul Mohd Nor, yang terbunuh Jumaat lepas ketika bertugas di Somalia.

Dalam satu kenyataan bagi menjelaskan perlindungan insurans untuk kakitangan Bernama, beliau berkata polisi itu turut meliputi kematian serta hilang upaya sama ada kekal atau sebahagian, dan waris akan menerima jumlah maksimum RM50,000.

"Bagi kes Allahyarham Noramfaizul Mohd Nor, syarikat insurans berkenaan bersetuju membayar RM50,000," katanya.

Abdul Rahman berkata Bernama menyediakan dua jenis perlindungan insurans 24 jam di seluruh dunia untuk kakitangannya, iaitu polisi insurans hayat sementara dan polisi kemalangan peribadi berkelompok.

Katanya polisi kemalangan peribadi berkelompok turut meliputi kematian dan hilang upaya kekal atau sebahagian, serta mempunyai klausa pengecualian sama seperti polisi hayat sementara.

Bagaimanapun, Abdul Rahman berkata kedua-dua polisi itu tidak meliputi kematian akibat peperangan, pencerobohan, permusuhan atau perang saudara yang melibatkan orang yang diinsuranskan secara langsung atau tidak langsung.

"Bagaimanapun, kami telah mengemukakan tuntutan kepada syarikat insurans. Kami gembira syarikat berkenaan setuju membayar pampasan dan jumlahnya akan diberitahu kemudian," katanya.

Beliau berkata selain polisi insurans berkenaan, kakitangan Bernama turut menerima faedah di bawah skim insurans pembedahan dan penghospitalan berkelompok.

"Secara ringkas, saya ingin menyatakan bahawa kami mempunyai satu perlindungan insurans dan perubatan antara yang terbaik di negara ini," katanya.

Abdul Rahman juga berkata Bernama dimaklumkan bantuan untuk keluarga Allahyarham Noramfaizul akan turut disediakan oleh Perkeso, Kementerian Pertahanan iaitu menerusi tabung khas yang ditubuhkan pada pertengahan 1980-an, dan 1Malaysia Development Berhad.

Presiden Kelab Putera 1Malaysia Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim semalam mengumumkan bahawa keluarga Allahyarham Noramfaizul akan menerima RM200,000 menerusi perlindungan insurans berkelompok, manakala Pengerusi Social Care Foundation Tan Sri Robert Phang turut menyumbangkan RM50,000.

Noramfaizul meninggal dunia akibat terkena peluru sesat ketika menyertai misi bantuan kemanusiaan anjuran Kelab Putera 1Malaysia ke negara yang dilanda kemarau itu. Jenazahnya dibawa pulang Ahad lepas.

 

Bernama

penyapu sial

inilah peluang kroni kroni haramjadah nak buat publisiti murahan kunun nak tutup kecuaian hantar ke somalia mati konyol tanpa apa apa pelidungan...macsam sial umno umno lahanat nie...!!!

No comments:

Post a Comment