ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 September 2011

Jangan nak Kelentong....UMNO lah penghalang HUDUD sebenarnya.....

Setelah kecewa dengan isu komunis dan kemerdekaan kini Umno/BN menggunakan skrip lama iaitu isu Hukum Hudud bagi memecahbelahkan PR dan penyokong masing-masing. Hari ini akhbar pencacai meletakkan isu ini di muka depan, tidak lain tidak bukan untuk mensensasikan isu ini supaya PAS dan DAP berpecah belah dan rakyat tidak yakin dengan perpaduan dalam PR.

Semua ini adalah tanda-tanda PRU 13 semakin hampir. Isu ini dijadikan serampang dua mata iaitu untuk memecahbelahkan PR dan juga untuk mengalihkan tumpuan rakyat dari isu lain yang merimaskan BN.

Saya mengharapkan pimpinan segera membuat kenyataan bersama dan jangan dibiarkan isu ini dimaipulasi oleh Umno/BN yang jahat dan batu api ini.

Kenyataan bersama pimpinan PR mesti dilakukan segera kerana sesungguhnya isu ini sebenarnya sudah lama selesai cuma ianya disensasikan berulang-ulang kali oleh pencacai Umno/BN sendiri guna untuk mendapat keuntungan politik murahan mereka.

Ayuh pimpinan apa tunggu lagi ....................!!!!!!!!!!

Hakikat sebenarnya bukan DAP yang mesti menghormati PAS sebaliknya Umno lah yang wajib menghormati PAS dalam isu ini kerana bukan DAP yang menjadi penghalang utama kepada pelaksanaan hudud tetapi Umno sendiri yang berbuat demikian dari dulu, kini dan entah sampai bila.

Bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad pernah menghantar surat kepada kerajaan Kelantan seolah-olah mengugut supaya tidak melaksanakan hudud di Kelantan sebaik sahaja Kanun Jenayah Syariah negeri Kelantan di luluskan di Dewan Udangan Negeri Kelantan beberapa tahun lepas. Jadi siapa sebenar penghalang kepada hukum Hudud DAP atau Umno?

Kalau Umno/BN benar-benar ikhlas mahu ianya dilaksanakan maka sila pinda perlembagaan negara supaya negeri diberi kuasa untuk mengamalkan undang-undang jenayah mereka sendiri khususnya Hukum Hudud!!!!!!!!!!!!!!!!

 

mutaligat

No comments:

Post a Comment