ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 September 2011

puteri UMNOPORNO pun gila sex jugak...teringin nak tumpang sekaki jadi pelaku dalam video seks saifool liwat....muakakaka...tobat tobat lah...carilah benda lain nak buat publisiti murahan....!!!!



Puteri Umno membuat laporan polis terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang didakwa membuat laporan palsu berhubung isu video seks pada Mac lalu, hari ini.

Laporan dibuat oleh Naib Ketua Pergerakan Puteri Umno Shahanim Mohd Yusof di ibu pejabat polis daerah Kuala Muda di sini.

Beliau berkata pihaknya memohon polis bertindak terhadap Anwar, yang didakwa telah mempermainkan undang-undang dengan membuat laporan palsu di ibu negara, 22 Mac lalu.

“Kita memandang serius laporan palsu yang dilakukan Mac lalu berhubung video seks. Ini kerana seperti yang diketahui umum, Anwar tidak pernah mengemukakan laporan dakwaan fitnah terhadap Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengatakan video itu tidak benar,” katanya dipetik Bernama Online.

Shahanim juga berkata Peguam Negara perlu mengambil tindakan undang-undang terhadap Anwar kerana membuat laporan polis yang tidak benar.


penyapu sial


puteri umno ni dah gila nampaknya menjelang pilihanraya...kalau sibuk sangat dengan video sex buat sendirilah.. banyak puteri umno yang minat jadi pelakonnya..haprak betul remaja umno ni...

Banyak laporan palsu atau tidak tepat telah dibuat oleh Utusan, UMNO, Perkasa, dll., tetapi polis masih tidak ambil tindakan terhadap mereka. Apa macam?

No comments:

Post a Comment