ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 September 2011

Teruskanlah sifat-sifat bongkak kerajaan UMNOPORNO tu supaya senang rakyat buat keputusan utk menendang keluar BN dlm pilihanraya yg akan datang...





Kerajaan tidak akan meminta maaf kepada tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) ataupun keluarga mereka ekoran keputusan kerajaan mahu memansuhkan akta pencegahan yang kontroversial itu.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein (gambar) berkata desakan pelbagai pihak termasuk yang diketengahkan oleh Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang mahukan kerajaan meminta maaf terhadap mereka yang pernah ditahan di bawah ISA tidak perlu dilayan.

Hishammuddin yang juga Naib Presiden Umno berkata, Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu kini dibelenggu pelbagai isu berikutan kenyataan kontroversinya tentang komunis.

“Dia (Mohamad Sabu) sudah tidak tahu nak kata apa lagi. Dia sudah banyak isu, Polis pun marah kat dia. Saya tidak mahu layan lagi Mat Sabu,” katanya di sini hari ini.

Selain Mohamad, beberapa pihak lain termasuk pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan juga meminta kerajaan meminta maaf dan membayar pampasan kepada tahanan dan keluarga mereka

Lebih 10,000 dilaporkan pernah ditahan di bawah ISA yang dikuatkuasakan sejak 1960.

Dipetik Bernama Online, menurut Hishammuddin, pengumuman Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak Khamis lalu berhubung keputusan kerajaan memansuhkan ISA baru-baru ini bukan suatu retorik tetapi adalah sebahagian daripada pelan transformasi politik.

Hishammuddin yang juga Ahli Parlimen Sembrong berkata, Jabatan Peguam Negara sedang menggubal dua undang-undang baru yang akan menggantikan ISA yang digubal ketika negara sedang menghadapi ancaman pengganas komunis.

Beliau berkata, Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar telah pun mengeluarkan kenyataan bahawa keselamatan negara berada di dalam keadaan terjamin walaupun kerajaan memutuskan untuk memansuhkan ISA.



penyapu sial


Tak payah minta maaf lah! rakyat akan undi keluar UMNO / BN di PRU 13 tak lama lagi!