ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 September 2011

jangan layan cabaran babi sial dan pukimak melayu penyundal UMNOPORNO...saman aje SPR atau kita semua turun ke jalanraya BERSIH 3.0....ini aje nak ajar binatang tak ada pelir macam ini...!!!

SPR cabar PAS tunjuk pengundi bukan warganegara


NONE
muka pantat babi...patutnya dah lama mampos....!!!




Sebagai menjawab dakwaan Dewan Pemuda PAS bahawa bukan warganegara diberi hak mengundi, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mencabar dewan itu menunjukkan individu terbabit, sebelum membuat sebarang kenyataan media.
"Tampilkan individu berkenaan kalau PAS mempunyai bukti yang kukuh, selain menghantar senarai nama dan dokumen berkaitan isu yang dibangkitkan," kata Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar (bawah) kepada akhbar Sinar Harian hari ini.



Menurut laporan akhbar tersebut, Wan Ahmad memberi contoh 'kes Mismah' yang membuktikan bahawa dakwaan PAS adalah tidak berasas.
Mismah, seorang pengundi di kawasan Parlimen Kuala Selangor, telah dikesan oleh PAS disenaraikan sebagai seorang penduduk tetap pada laman web Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).
Beberapa jam selepas laporan mengenai perkara itu diterbitkan, status Mismah bertukar menjadi warganegara Malaysia.
JPN kemudian menjelaskan bahawa Mismah telah diberikan kerakyatan pada bulan Januari tahun ini selepas menjadi penduduk tetap selama 29 tahun, tetapi jabatan itu tidak menjelaskan percanggahan di laman webnya.

mk



penyapu sial

Lihatlah 10 tahun akan datang siapa ramai di negara ini. Bila penyiasatan penuh dengan propaganda politik semua boleh diubah. Lihat dalam kes masjid dan stadium runtuh. Tiada pun tangkapan dibuat kepada mereka yang terlibat. Yang pasti stadium dah runtuh...
dan wan babi wan pukimak nie...perangai macam anak babi...nak cabar apenya...kalau bukti dah saban hari di dedahkan di internet...nasib baik ko tinggal kat negara ini...kalau kat negara luar dah pasti aku pancung kepala babi lahabau nie...kasi makan anjing...!!!