ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 September 2011

penarikan tauliah untuk henti isu zakat di bincang dan puak puak UMNOPORNO dalam majlis agama islam boleh merompak wang zakat sesuka hati....!!!

Penarikan Tauliah Adalah Untuk Menghentikan Isu Zakat Diperbincangkan

menteri agama pukimak...tak malukah...amanah jaga agama...tetapi orang islam merempat minta sedekah di gereja...pukimak jenis macam ini patut mampos aje!!!

menteri agama pukimak bina istana  hasil dari rompakan wang zakat selangor...???...ikut 100% perangai BABI...!!!

Langkah tersebut adalah semata-mata untuk:

MENGHENTIKAN PERBINCANGAN BERKAITAN PENTADBIRAN ZAKAT DI SELANGOR

Lihat sendiri.

Sewaktu isu SERBUAN JAIS ke atas GEREJA DUMC, isu pentadbiran zakat heboh diperkatakan.

Rata-rata, semua mempersoalkan apakah yang telah berlaku dengan zakat Selangor sehingga keluarga2 Islam yang miskin terpaksa minta pertolongan gereja untuk sesuap nasi.

Isu MURTAD telah mula bertukar arah kepada isu PENTADBIRAN ZAKAT yang pincang. Maka, langkah drastik terpaksa diambiil untuk menghentikan ombak keraguan rakyat ke atas pentadbiran zakat di Selangor.

Maka, demi menghentikan persoalan2 rakyat langkah2 ini diambil:

  • Tarik tauliah Khalid Samad
  • Dakwa Khalid Samad di Mahkamah Syariah kerana beri ucapan pasal Gaza dan Palestine
  • Tarik tauliah Dr Rani
  • Buat konspirasi untuk pecat MB Selangor supaya isu murtad dapat dihidupkan semula

Hasilnya, sekarang ini, masyarakat umum tidak lagi memperbincangkan isu pentadbiran zakat. Yang dibincang adalah pendakwaan Khalid Samad serta penarikan tauliah ke atas pemimpin2 PAS.

LEMBAGA ZAKAT SELANGOR MESTI DIAUDIT OLEH SEBUAH BADAN BEBAS DAN LAPORAN DIDEDAHKAN KEPADA RAKYAT UMUM

Untuk pengetahuan semua, kutipan zakat di Selangor bagi tahun 2011 (Januari ke Jun 2011) untuk tempoh 6 bulan sahaja adalah berjumlah RM128 juta.

Malangnya, laporan2 ini hanya disediakan oleh Lembaga Zakat Selangor.(Sila lihat di sini)

Sebuah badan audit bebas wajar  dilantik untuk mengaudit Pusat Zakat Selangor dan membentangkan laporan audit mereka kepada Dewan Undangan Negeri.

Kita juga  mahu SELCAT melantik sebuah badan audit yang bebas dan bertaraf antarabangsa untuk menjalankan audit ke atas Lembaga Zakat Selangor.

Rasanya, inilah tanggungjawab kita seluruh Selangor untuk memastikan setiap sen wang zakat sampai kepada mereka yang memerlukannya.

Selagi kita terus bercakap tentang zakat, selagi itulah puak2 MAIS ini tak tidur malam.

Tak hairanlah mereka begitu..sebab segala kutipan zakat  depa rompak dan guna macam kepala emak bapak depa punya reta....dasar pukimak majlis agama islam...!!!

No comments:

Post a Comment