ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 September 2011

UMNOPORNO pelir pendek...Mat sabu nak kena Kepong....muakakakaka

Mat Sabu didakwa esok

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu akan didakwa di Mahkamah Seksyen Butterworth esok berhubung ucapannya yang menyokong Ahmad Indera atau Mat Indera dan tragedi berdarah Bukit Kepong.

Peguam Mohamad (gambar), Mohamad Hanipa Maidin berkata anak guamnya telah dimaklumkan pihak polis mengenai perkara itu dan akan didakwa dibawah Seksyen 505 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan khianat awam.

“Ya...ya... saya dimaklumkan begitu... Mat Sabu (Mohamad) akan didakwa di Mahkamah Seksyen Butterworth esok pagi, sekitar pukul 9 pagi.

“Saya dan Mat Sabu akan hadir,” katanya.

Mohamad telah mencetuskan kontroversi apabila didakwa menyokong komunis melalui Mat Indera dalam satu ucapannya di Tasik Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lalu.

Akhbar harian milik Umno, Utusan Meloya pada 27 Ogos melaporkan Mohamad berkata Mat Indera adalah wira sebenar dalam tragedi Bukit Kepong dan bukan anggota polis yang mempertahankan balai polis daripada serangan komunis yang diketuai sendiri oleh Mat Indera.

Ucapan itu mencetuskan kontroversi besar dan dikritik pelbagai pihak, terutamanya pemimpin Barisan Nasional (BN) dan pewaris anggota polis Bukit Kepong yang terkorban dalam kejadian berdarah itu.

Jika sabit kesalahan, Mohamad boleh dikenakan hukuman sehingga dua tahun penjara, denda atau kedua-dua sekali.

penyapu sial

Yang filem "hantu bonceng" tu menghina islam tak ada pula utusan kecohkan, sebagai negara islam kita perlu bagi perhatian bab2 macam ni, lagipun kes nijelas sangat UMNOPORNO yang merapu..UMNOPORNO sendiri nak jadi HERO anjing penjajah...tahun 1950 belum merdeka...masa tu UMNO lama tak kecoh pun...ni UMNO lama dah di haramkan keling kutty dari kerala...tiba tiba UMNO BARU...A....nak tunjuk lagak HERO...apa kes ni...UMNO BARU...A...tak ada kena mengena dengan peristiwa bukit kepong...umno pukimak ni ada kena mengena dengan anjing penjajah british...pergi mampos dengan polis bukit kepong tu...padan muka...jadi anjing penjajah...!!!