ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 May 2011

Cerai Dapat Rm400 Juta....hebat sungguh keturunan perompak dan penyamun 1 malaysia dari pulau Borneo...!!!



Anak Ketua Menteri Sarawak Datuk Seri Mahmud Abu Bekir Taib bercerai cecara fasakh dengan Datin Seri Shahnas A. Majid adik kepada ratu jazz negara. Dikhabarkan Datin Seri Shahnas mendapat habuan cerai dengan kos RM400 JUTA. Mahmud Abu Bekir Taib membayar wang mutuah sebanyak RM100 JUTA DAN HARTA SEPENCARIAN SEBANYAK RM300 JUTA. Hebat sungguh anak menteri besar Sarawak, Jelas keluarga Taib Mahmud penyamun dan perampas harta rakyat dan mengumpul harat dan wang puluhan juta semasa menjadi ketua menteri Sarawak.

Mahmud Abu Bekir anak Taib Mahmud mempunyai ratusan ekar tanah, puluhanribu saham dalam syarikat milik keluarga Taib Mahmud. Abu Bekir dikatakan memiliki kereta mewah mencecah puluhan juta ringgit Malaysia.

Dimana Abu Bekir memperolehi wang berjuta ringgit?. Jawapannya untuk pembaca sekalian ialah merompak hasil bumi Sarawak dan menjadikan hasil bumi dan seluruh kontrak besar berharga puluhan juta ringgit dimiliki oleh kaum keluarga Taib Mahmud.

Itulah BN dan 1 Malaysia, termasuk pemimpin UMNO hanya, tipu rakyat, kumpul harta dan wang tygas rasmi pemimpin BN/UMNO termasuk Najib Razak dan kuncu kuncunya.

Rakyat menderita, hanrga barang naik, pemimpin BN/UMNO hanya memberi jawapan yang BODOH setiap kali harga barang naik. Rakyat ditipu, dan sebahagain rakyat mnjadi bisu dan kelu malas untuk berfikir kerana digula gulakan oleh BN/UMNO.

Penyamun dan penipu, serta perampas dan tukang fitnah adalah makanan rutin pemimpin BN/UMNO.

Akhirnya HARGA GULA NAIL 20 SEN JADI RM2.30 SATU KG. RAKYAT DIAM DAN BISU KERNA KENA TIPU OLEH BN/UMNO.




mohdnoorawang

No comments:

Post a Comment