ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 May 2011

polis lancau biarkan video lucah bertebaran ....tunjuk pondan bila juak juak umno keparat buat demo...tunjuk besar nya lubang jubor bila penyokong PR buat demo aman....!!!!



Apa nak jadi dengan undang-undang di Malaysia..PDRM mana sudah pegi?? Sekarang ni video lucah anjuran datuk "T" telah diedarkan pulak di Masjid-masjid oleh pihak yang tidak dikenali meletakkan rakaman seks itu di Masjid Al-Hadiyah Telok Panglima Garang Kuala Langat pada Ahad lalu.

Nazir Masjid Al- Hidayah, Rahman Amir berkata video berkenaan dijumpai semasa jemaah masjid bersarapan selepas mendengar kuliah subuh di masjid itu. Sebelum ini edaran video tersebut telah diposkan ke rumah rumah,terutamanya pemimpim pembangkang.ditayangkan di kursus Kemas dan PLKN,Malah sebaran dalam Youtube edisi pertama yang heboh di perkatakan oleh Ketua Polis Negara untuk disiasat dan di ambil tindakan sampai sekarang,habuk pun takda...Hantukah yang buat kerja ni..??sampai tiada tangkapan??

Tiba-tiba,dalam gah pihak polis lancau nak siasat dan tangkap penyebar di laman Youtube,keluar pula edisi kedua video tersebut,sekali lagi pihak Polis lancau buat-buat terkejut dan muka KP macam menahan taik keras.

Kalau bab ceramah..Pihak Polis tunjuk Langsi dengan PR,siap hentikan ceramah kalau tidak..penganjur dan hadirin akan ditangkap..Lancauuu la lu orangg...memang jenis bangsat..Semalam,ceramah Anwar di Malaka yang di Provokasi oleh umno bangsat dengan tunjuk perasaan di kawasan ceramah..tapi yang peliknya..orang PR yang kena amaran agar dihentikan ceramah oleh anggota pilis..Yang buat provokasi iaitu Umno bangsat tak disentuh langsung oleh Pihak Polis.

Inilah bala hasil daripada terlalu banyak sangat makan duit haram jadah..sampai kebenaran dan kejahatan sudah tidak dapat di bezakan lagi.Minta Jangan sampai rakyak hilang kesabaran...lantas undang-undang akan jadi bertaburan.