ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 May 2011

Di China Ambil Rasuah di hukum mati... Di Malaysia, Jerung Besar di lindungi puki dan babi UMNO-APCO yang memerintah...!!!



Menurut Shanghai Daily, bekas Timbalan Datuk Bandar Zhejiang, China telah dijatuhi hukuman mati kerana menerima rasuah sebanyak 145 million yuan (RM67 juta), menggelapkan 53 million yuan (RM24.5 juta) dan penyalahgunaan kuasa.

Xu Maiyong, 52, yang turut digelar "Triple Plenty Xu" kerana kekayaannya menerima hukuman tersebut daripada sebuah mahkamah di Ningbo.

Di Malaysia, jerung yang menerima rasuah masih selamat dan bahagia dengan hasil rasuah yang diterima. Yang menerima hukuman hanyalah ikan bilis. Orang yang menerima rasuah RM500 juta untuk membeli kapal selam masih lagi bebas, begitu juga lahanat yang menibai duit rakyat melalui PKFZ. Begitu juga berbilion-bilion duit rakyat yang digelapkan atau dirompak oleh penyamun sejak sekian lama semenjak BN berkuasa.

No comments:

Post a Comment