ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 May 2011

tak payah sumpah sumpah tak payah ada mahkamah...cukup la media masa kanggaroo jadi hakim....bahlol punya kerajaan UMNO...!!!

PDRM: Pakar AS sahkan video seks tulen



video palsu yang di akui tulen...kerja rekacipta fitnah jijik UMNO yang tak  bermaruah serta berkualiti yang ramai orang lansung tak percaya

Rakaman video seks, yang didedahkan “Datuk T” Mac lalu, didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, adalah tulen setelah mendapat input pakar pengimejan video Amerika Syarikat (AS), demikian menurut Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar.

Bagaimanapun beliau dipetik laporan Utusan Online berkata, tiada keperluan undang-undang untuk mendedahkan pelaku video terbabit.

Khalid mengumumkan perkembangan terbaru itu pada sidang media di sini hari ini.

Semalam, polis memaklumkan telah mendapatkan khidmat pakar pengimejan video di AS bagi membantu siasatan kes rakaman video seks yang didakwa mirip Anwar.

Polis Diraja Malaysia telah menghantar satu pasukan khas ke AS minggu lalu untuk tujuan analisis rakaman video seks 21 minit, yang didedahkan oleh “Datuk T” pada 21 Mac lalu.

“Saya mengesahkan video itu tulen, namun saya tidak mengesahkan pelaku tersebut adalah Anwar,” katanya dipetik Bernama.

Mengulas mengenai individu yang memuat naik rakaman video seks tersebut, Khalid berkata, polis bekerjasama dengan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia akan menyiasat pihak yang bertanggungjawab dalam memuat naik video berkenaan.

Khalid juga mengakui siasatan kes itu kini sudah sampai ke tahap akhir dan laporan dijangka dihantar kepada Pejabat Peguam Negara dalam tempoh terdekat.

Katanya, pihaknya juga akan memanggil semua yang terlibat termasuk individu yang memuat naik video untuk diambil keterangan.

Ketika diminta mengulas mengenai laporan polis yang dibuat oleh anak perempuan Anwar, Nurul Izzah tentang keluarganya yang menerima ugutan serta pemandu Anwar yang mendakwa keretanya telah dirosakkan, beliau berkata polis akan menyiasat segala laporan yang diterima dengan adil.

“Apa jua ancaman dan laporan akan dijalankan siasatan dengan seadil-adilnya tanpa mengira sesiapa dan fahaman politik mereka,” katanya.



penyapu sial

tulen atau tidak bukan isu. alamak ini pun nak kena beritahu. Apa yg penting siapa pelakonnya dan macam mana si mamat Eskay berada di situ.

Lain yg org nak tau, lain yg dia siasat. Sampai pakai pakar US pulak tu. Abang PDRM sayang, org ramai bukan nak tau video tu tulen ke tidak...itu budak sekolah rendah pun tau. Org nak tau siapa pelakon nya. Kalau macam ni...baik siasat sekali samada katil tu katil kayu jati ke tak, cadar tu kain jenis sutera ker, aircond tu brand apa, cat kat dinding tu warna apa sebenarnya, etc etc.


Dah tentu PDRM ada agenda lain. Kenapa mereka sibuk dengan ketulinan video tersebut sedangkan mereka tahu tidak ada peruntukan undand-undang untuk mendedahkan si pelakunya.

Mereka juga telah BERSUMPAH untuk menjalankan tugas dengan jujur. Nah apa lagi ditunggu; dakwa saja Datuk "T"


kerana dendam kesumat UMNO ...sanggup PDRM menjadi pukimak kepada lahanat binatang haramkjadah dan sundal ini...nampaknya  Sekali lagi Wang Rakyat dibazir menghantar pasukan khas ke AS.

Kalau sampai nak minta pakar Amerika yang periksa, ini kes dah teruk !. Nampak sangat PDRM tak ada kepakaran... Atau sengaja nak menguatkan hujjah apa yang PDRM dah tulis dalam skrip, biar rakyat percaya dan tak boleh menyanggah !.

Rasanya kalau setakat Amerika sahaja tak memadai lagi. Lebih baik serah pada Israel saja untuk analisis. Dah tentu mereka kata , sah betul orang itu Anwar Kah..kah..kah geli hati tenguk pemimpin negara ni !

UMNO ni biar dalam apa hal sekali pun tetap nak ambil kesempatan untuk duit komisen masing2. Takkan la itu pun mikeme tak paham2 lagi yop oii....