ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 May 2011

kerajaan kepala butoh mengutamakan kepentingan rakyat....tengkorak hang la...!!!!

Tarif elektrik: Kenaikan tak boleh dielak, tapi dilaksana berperingkat




Kenaikan tarif elektrik akan tetap berlaku tetapi kerajaan akan melaksanakannya secara berperingkat, kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed hari ini.

Kenyataan itu meredakan rakyat yang bimbang dengan kesan kenaikan tarif elektrik ketika majlis ekonomi dijadual bermesyuarat hari ini untuk memutuskan perkara tersebut.

Kata Mustapa, kenaikan kos tenaga elektrik akan membebankan kebanyakan industri khususnya sektor-sektor yang berintensifkan tenaga termasuk pengeluaran keluli, minyak dan gas serta mereka yang terlibat dalam pengeluaran elektrik.

“Kami secara berterusan melibatkan mereka yang berada dalam industri. Apa sahaja kenaikan, ia akan dilakukan secara berperingkat-peringkat,” katanya.

Mustapa juga berkata, kerajaan perlu menaikkan harga gas dan elektrik untuk memperkukuhkan kedudukan kewangan.

Kelmarin, Putrajaya mengumumkan bahawa tidak akan ada kenaikan harga bahan api buat masa sekarang.



penyapu sial

memperkukuh kewangan negara dengan menipu,menindas dan merompak rakyat...tak ada otak ke..nak kaji pendapatan perkapita rakyat...dengan pendapatan seciput dan harga barangan meningkat tinggi kerana kebuasan kerajaan menaikan harga minyak serta barangan keperluan rakyat marhaen...

inikah di namakan prihatin dengan nasib rakyat...kepala butoh la....kalau dah salah urus kewangan negara jangan lah rakyat di jadikan mangsa....memang kerajaan UMNO pukimak ini dah tak layak memerintah negara...selagi UMNO -BN memerintah...rakyat makin merempat...papa kedana...yang kaya raya kroni UMNO pukimak...subsidi IPP kepada kroni kenapa tak nak di kurangkan ....???..sponsor pilihanraya ke...???

nak capai negara yang penduduknya  berpendapatan tinggi kunun...kepala butoh la...kroni penyamun berpendapatan tinggi boleh la...!!!

No comments:

Post a Comment