ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 May 2011

saifol liwat bersyukur kunun kununnya hakim pundek menyebelahinya....!!!



biseksual saifol liwat...jantan betina dia sapu...janji najib dan rosmah urut dia punya bulu...muakakakaka

Mohd Saiful Bukhari Azlan mengucapkan terima kasih dan bersyukur dengan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang memerintahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim agar membela diri atas tuduhan meliwatnya tiga tahun lalu.

Dalam reaksi segera berhubung keputusan Hakim Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah pagi tadi, Saiful yang merupakan pengadu dan saksi utama berkata, dia berharap perbicaraan peringkat seterusnya akan berjalan dengan lancar.

“Syukur dengan keputusan pada hari ini. Diharap peringkat perbicaraan seterusnya berjalan dengan lancar. Akan terus berdoa, istiqamah sabar,” katanya dalam mesej menerusi Twitter sebentar tadi.

Mohd Zabidin memutuskan bahawa ada kes prima facie terhadap Anwar, 63, Ketua Umum Pakatan Rakyat, yang berhadapan dengan kes liwat keduanya dalam tempoh 13 tahun.

Dalam satu lagi mesej lagi, Saiful berkata, “pembelaan bermula (dari) 6 hingga 30 Jun (ini). Mereka akan tampilkan saksi-saksi alibi untuk melemahkan kes pendakwaan.”

“Semoga berjalan dengan lancar,” kata bekas pembantu Anwar ini.

Saiful merupakan saksi utama pendakwaan dan memberi keterangan pada hari pertama perbicaraan.

Pihak pendakwaan merumuskan kes mereka pada 24 Mac, dengan 26 saksi memberi keterangan di perbicaraan yang bermula 3 Februari 2010.

Pada 7 Ogos 2008, Anwar mengaku tidak bersalah terhadap dakwaan mengadakan hubungan di luar tabii.

Tuduhan itu dikemukakan di bawah seksyen 377B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara hingga 20 tahun dan sebat.

Pada 2000, beliau dituduh meliwat pemandu kepada isterinya, Azizan Abu Bakar dan dihukum penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Tinggi, tetapi empat tahun kemudian Mahkamah Persekutuan membatalkan sabitan itu dan mengetepikan hukuman penjara.



penyapu liwat

bershukurlah anda di dunia ini dan diakhirat nant belum pastikerana di akhirat tak sempat   nak makan karipap

No comments:

Post a Comment