ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 October 2011

awas...Jangan TERPERANGKAP Hudud PORNO UMNO....!!!!

Kita semua dalam pakatan pembangkang  diingatkan agar jangan mudah terpedaya dengan jerangkap yang cuba dipasang oleh UMNO disebalik isu hudud yang merupakan salah satu unsur dalam pembentukan sebuah Negara Islam. ..

Isu yang sama juga telah dimainkan pada pilihan raya 2004 lalu akhirnya melihatkan pembentukan Barisan Alternatif tidak dapat dipertahankan.Kita jangan berpecah dengan isu yang sama. Pilihan raya 2004 Barisan Alternatif berpecah sebab BN guna main isu negara Islam. Adakah (mahu) kita terperangkap (lagi)..

Kita juga turut mempersoalkan kesungguhan UMNO untuk melaksanakannya sedangkan banyak kenyataan pemimpinnya berdolak dalik setelah sekutu rapatnya MCA mengancam ingin keluar daripada komponen Barisan Nasional (BN).

Adakah BN nak buat negara Islam? Akhbar sebelum ini melaporkan bahawa Presiden MCA Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek mengancam untuk keluar BN jika UMNO berhasrat untuk melaksanakan hukum hudud.

Dalam pada itu, DAP yang sebelum ini terkenal sebagai penentang utama kepada pelaksanaan negara Islam kini sudah boleh menerimanya kerana berdampingan dengan PAS.

Sehubungan itu, ujarnya perundangan Islam didapati mempunyai hubungan rapat dengan Allah dan manusia akhirnya DAP melihat tiada sebarang masalah untuk mempertahankan Malaysia sebagai negara Islam.

'DAP keras. Tapi bila berkawan dengan PAS, (bila) nampak Islam lembut. Ada hubungan dengan Allah dan manusia. Akhirnya dia (DAP) tak ada masalah mempertahankan Malaysia sebagai negara Islam. Ada Gerakan dan MCA sebut? (justeru) jangan terperangkap...

'Tengok di Turki. Erdogan dituduh 'syaitan'. Azanpun tak boleh guna bahasa Arab. Sekular (begitu tebal). Akhirnya bila menggunakan pendekatan yang bijaksana, keadaan di sana berubah. Yang penting tumbangkan BN dulu..

Oleh yang demikian, sememangnya  UMNO akan selama-lamanya mempermainkan isu lapok sebegini bagi meraih kembali sokongan masyarakat kepada parti itu.

'Pilihan raya dah dekat. Dia (UMNO) akan balik (mainkan) isu lama seperti agama dan perkauman..

No comments:

Post a Comment