ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 October 2011

Cincin Rosmah RM24 Juta DiPulangkan! Adakah Wang RM24 Juta Lupus ?

Jelas dan terbukti ROSMAH bini NAJIB Razak membeli cincin berharga RM24 juta yang diposkan atas nama ROSMAH. Seperti yang diperkatakan dalam dewan rakyat oleh Nazri Aziz "jurucakap dewan rakyat"
Namun cincin berharga RM24 juta telah dipulangkan semula kepada pemilik atau tuan punya di Amerika. Ceritanya seperti cerita kartun atau cerita lawak bodoh. Jangan perbodohkan rakyat Malaysia wahai Rosmah dan Najib.

Jika benar cincin Rosmah RM24 juta dipulangkan atau dikembalikan kepada tuan kedai atau pembekalnya, kami ajukan soalan bodoh kepada Rosmah, Najib dan Nazri...."BAGAIMANA WANG BAYARAN RM24 JUTA (HARGA BELI CINCIN) BOLEHKAH DI DAPATKAN  SEMULA KEPADA ROSMAH ATAU NAJIB?.
Rakyat Malaysia ingin jawapan yang jelas dari Rosmah dan Najib. Jawapan diparlimen semalam terlalu kabur dan macam nak masuk kubur.

Jika benar cincin Rosmah RM24 juta dikembalikan, wang sebanyak RM24 juta sepatutnya dapat semula kepada Rosmah atau tidak dapat apa papa? .

Najib seharusnya jangan berdiam dan menjadi bisu dan buta tapi celik isu pembe;ian dan pemulangan semula cincin RM24 juta. Tampil dan jelaskan kepada rakyat. Jika benar apa yang dikatakn rakyat Malaysia tidak marah.

HANYA RAKYAT MALAYSIA TERKILAN TIADA JAWPAN SEBENAR KISAH CINCIN ROSMAH RM24 JUTA.

SPRM ATAU BADAN CEGAH RASUAH SENYAP DAN BISU BILA TERKENA KEPADA ROSMAH BINI NAJIB.

RAKYAT TAHU NAJIB DAN ROSMAH ADA WANG BERJUTA MAKLUNLAH ROSMAH DAN NAJIB BERJIMAT DAN MENABUNG SEJAK KECIL LAGI. ROSMAH PANDAI MENABUNG WANG. NAJI ANGKAT WANG DALAM KAPAL SELAM!

"

No comments:

Post a Comment