ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 October 2011

Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia Termasuk Geng murtad....elok lah tuuu....dah sekapal main kongkek dengan pelakon porno UMNOPORNO....!!!!

Nampaknya, Pengerusi YADIM sudah mula bermain politik murahan beliau. Dalam laporan terbaru beliau dilaporkan berkata:

masyarakat Islam hanya membantah hukum hudud ciptaan mereka yang gila kuasa memerintah, bukannya “menentang hukum hudud yang sebenar.”

“Setiap orang Islam tidak menentang hukum hudud yang sebenar, tetapi yang ditentang sekarang ialah hukum hudud ciptaan mereka yang gila kuasa untuk memerintah,” kata beliau (gambar) yang merujuk kepada usaha PAS sejak hampir dua dekad lalu.

Dalam menginterpretasikan hukum hudud, katanya, “kita sebenarnya harus memisahkan antara hukum hudud yang digariskan oleh al-Quran dan hadis, dengan hukum hudud yang digubal oleh yang mempunyai kepentingan politik semata-mata.”

Lagu sumbang ni dinyanyikan UMNO sejak tahun 1993 lagi.

NAMUN, apabila Tok Guru Nik Aziz meminta UMNO sendiri merangka deraf hudud untuk dilaksanakan di Kelantan, sehingga hari ini pelawaan PAS itu TAKUT untuk diterima oleh UMNO.

Yang lebih menyedihkan adalah pelawaan PAS dibalas dengan amaran keras oleh UMNO yang akan melaksanakan MAGERAN kalau Hudud dilaksanakan di Kelantan.

Sepatutnya Pengerusi YADIM harus menyoal mengapa UMNO begitu mudah tunduk kepada amaran seorang pelakon porno? Hanya kerana pelakon porno itu tidak redha, maka hukum Allah SWT diketepikan

Tapi nak buat macamana, Pengerusi YADIM adalah lantikan UMNO. Terpaksalah buat kerja-kerja kotor UMNO.

penyapu sial

Undang-undang Hudud yang sebenar tu macam mana? Kenapa tak laksana, dah pegang kuasa lebih 50 tahun.....kalau tak mampu nak laksana, jangan halang golongan yang nak buat. Kalau betul-betul berjiwa Islam, sepatutnya sokong dan kalau ada mana2 kekurangan dalam perlaksanaan apa salahnya tegur....ni tidak, belum laksana lagi dah dikondem macam-macam.

Yang herannya orang Islam sendiri yang tak mahu. Tak yakin kok apa yang Tuhan kata dalam Quran. Mahu tak mahu, kita baka mati, satu masa jumpa Tuhan.

Yang heran orang tahu agama sendiri kata HUDUD belum boleh dilaksana di Malaysia. Tak kondusif. Nampak sangat nak ajar Tuhan. Apa alasan tak sesuai, pelbagai kaum? Sampai kiamat orang cina takan jadi orang melayu. Banyak jenayah dan maksiat? Itulah sebab kita nakan HUDUD. Rakyat belum faham HUDUD, jadi tanggungjawab kerajaan siar setiap hari dalam TV. Undang2 baru digubal diparlimen pun rakyat tak faham, tapi jalan juga.

Bukalah minda wahai golongan yang faham agama agar tidak menjadi penghalang dan penentang agama sendiri.

Hukum allah hudud ini hanya ditakuti oleh penjenayah sahaja.... Sapa sapa yg membantah mereka ini golongan yg mengamalkan jenayah .... Saya bg contoh ye.. Nape TGNA nak laksanakan hudud dan nape PM kita membantah ... Halusi contoh ini,
Lagi satu contoh ye ... Apa yg kita nak hukumkan penjenayah yg simbah asid ke muka isteri kita , penjara 2 tahun atau potong tangan atau yg seangkatannye..... Tapi saya percaya kita sume kalau boleh nak kasi mampos je ngan penjenyah ni .... Betul tak? Berkesan tak ?