ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 October 2011

Babi sial Betul lah Seekor lahabau ini...Menongkah Arus Melawan Arahan Parti Lebih Baik Masuk Lubang Taik UMNOPORNO...Leh Join Bintang Seks MCA Main Filem Lucah...!!!



Exco Hal Ehwal Islam Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali berkata beliau akan menyertai Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) yang bakal berlangsung esok (hari ini) di Stadium Shah Alam.
Hassan Ali berkata kehadirannya itu bukan atas kapasiti rasmi atau mewakili PAS namun sebagai individu beragama Islam.

"Saya akan hadir, melangkah keluar dari rumah atas nama Aqidah, saya akan berada di situ selama tiga jam atas nama Aqidah serta kepulangan saya ke rumah juga atas nama Aqidah, tidak tidur malam kalau saya tidak pergi kerana ia adalah isu Aqidah, kalau bola, Selangor lawan Kelantan tiada keperluan untuk saya hadir."
Hassan Ali berkata demikian dalam program bual bicara fokus berita terbitan TvSelangor di sini hari ini.

Terdahulu, PAS mencapai kata sepakat untuk tidak menyertai HIMPUN. Keputusan itu diputuskan dalam mesyuarat biro politik di pejabat agung PAS Selasa malam lalu.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata keputusan PAS bersikap berkecuali kerana menghormati kehendak penganjur program yang tidak mahu melibatkan mana-mana parti politik.
Menurut penganjur HIMPUN, yang merupakan badan bukan kerjaan (NGO) Islam, perhimpunan tersebut bertujuan menentang apa yang dikatakan percubaan untuk menyebar ajaran Kristian kepada orang Islam.

Hassan dengan tegas mengulangi pendiriannya untuk menyertai HIMPUN sebagai individu.
Menurutnya lagi, Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim turut memberi kelepasan kepada mana-mana penjawat kerajaan Selangor yang mahu menyertai perhimpunan atas dasar individu.

"Kita harus bersyukur kerana masih ada dari kalangan kita yang tampil untuk membela, berjuang dan individu ini telah membuka langkah, takkanlah Hassan Ali yang berumur 64 sebagai seorang muslim tidak tergerak untuk hadir."

Mengulas lanjut, Hassan Ali menafikan dakwaan kononnya beliau adalah salah seorang pengerak HIMPUN.

"Saya tidak terlibat dalam penganjuran HIMPUN, saya dalam apa cara dan keadaaan sekali pun tidak pernah terlibat secara langsung bagi menghubungkan penganjur ini dengan mana-mana pihak."jelasnya.

Tegasnya, HIMPUN bukan bertujuan menimbulkan ketengangan mahupun meniup api kemarahan dikalangan umat Islam dan penganut Kristian. Katanya kesempatan perjumpaan ini adalah untuk menyedarkan serta umat Islam tentang kebejatan isu keruntuhan aqidah.

Hassan Ali berkata masyarakat bukan Islam turut mempunyai hak untuk berhimpun secara aman. Beliau turut mengalukan dialog antara agama lebih giat diadakan dari kalangan pakar.
"Ini adalah perhimpunan yang aman, berbudaya dan sopan, yang penting penganjuran ini bukalah untuk menimbulkan ketegangan dan emosi yang tidak terkawal antara penganut Islam dan bukan Islam."katanya.

Hassan Ali dan kumpulan UG ini memang jahatlah. Dia menongkah arus, tidak menghormati keputusan pimpinan PAS untuk tidak terlibat di dalam HIMPUN.
Beberapa blogger pro-UMNO telah bertepuk sorak dengan keputusan Hassan Ali tersebut. Apa maknanya jika blogger pro-UMNO bersikap demikian? Anda endiri boleh manjwabnya.

Tindakan Hassan Ali itu menyerupai tindakan Ketua Pemuda PAS yang telah memberikan komitmen 200% untuk menyertai HIMPUN sekalipun ketika itu PAS Pusat belum membuat sebarang keputusan melibatkan diri dalam HIMPUN. ..

Keputusan Hassan Ali itu bukan sahaja membelakangkan keputusan PAS Pusat dan PAS Selangor, malah juga kerajaan negeri, dimana Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menjelaskan kerajaan negeri tidak terlibat dalam penganjuran Himpunan Sejuta Umat (Himpun), Selamatkan Akidah Umat di Stadium Shah Alam.

Sekalipun MB Selangor tidak menghalang mana-mana pegawai kerajaan termasuk Exco kerajaan negeri menyertai perhimpunan tersebut selagi tidak mencampuri urusan dan masa bekerja, namun tindakan Hassan Ali selaku seorang exco kerajaan negeri jelas memaparkan watak sebenarnya.
PAS Selangor sebelum ini telah melarang ahlinya menyertai perhimpunan berkenaan.

Pecat segera Hassan Ali dari barisan pimpinan PAS dan barisan exco negeri Selangor. Kerana jika, tidak percayalah, kerajaan PR Selangor bakal runtuh di dalam PRU13 nanti. Sengaja membiarkan duri menyucuk dan bernanah di dalam daging yang kelak merebakkan parasit ke seluruh anggota badan.
Jangan sampai nanti sudah terhantuk baru nak tengadah.

gb

penyapu sial

Aku setuju cadangan itu, pecat jer duri dalam daging nih. Nampak tak ada kebergunaan Hasan Ali dalam PR. Sebelum parah ambil tindakan pemecatan dengan segera. Jelaslah dia ni berperwatakan talam dua muka.

apa pemimpin PAS lain x jaga aqidah ker? pimpinan PAS Pusat yang tak sertai HIMPUN x jaga aqidah ker?

Baru masuk PAS beberapa hari dah nak temberang pertahankan aqidah....bersih 2.0 langsung tak nampak muka....bab yg ni semangat pulak nak pegi.
Sepatutnya Hasan Ali mengutamakan jemaah dan partai yang beliau sertai.

Ikutilah arahan pimpinan partai bukan desakan blogger UMporNO.
Sekor lagi yang kalah timbalan presiden tak joint sekali ke?

Dari awal, tindakan Hasan Ali banyak meragukan PAS. Pemimpin PAS Selangor telah mengharamkan kehadiran ahlinya dan kenapa pula Hasan Ali menyanggah keputusan pemimpinnya.

Hasan Ali tidak memikirkan jangka panjang soal perjuangan dan matlamat parti.
Eloklah PAS menyingkirkan sahaja kudis ini sebelum menjadi tokak.