ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 October 2011

Terperanjat BOBOI...ada program menipu rakyat 1 malaysia....!!!

Masa PM Makan Kat Restoran 1Malaysia Cuma RM4.00, Maka Adalah Mereka Yang Prihatin Ini Pergi Ke Kedai Restoran 1Malaysia Mengambil Makanan Yang Sama Seperti PM Kita Makan Dengan Harapan Harga Makanan Itu RM4.00 Juga... Rupa-Rupanya... Indah Khabar Dari Rupa... Terperanjat BOBOI

nie dia MENU MENIPU RAKYAT 1 MALAYSIA...kalau ikut perangai iblis kat bawah nie...alamat gayanya  terkencing dan terberak nak membayarnya ...pasal tak bawak cukup duit...makan free boleh la cakap macam orang minum todi...!!!

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, yang mengiringi Perdana Menteri, berkata kunjungan Najib ke premis itu adalah untuk menikmati dan menilai sendiri kualiti makanan yang dijual kepada rakyat pada harga RM4 untuk makanan tengah hari dan RM2 untuk sarapan.

DEPA NI SEMUA DAPAT MAKAN FREE
PATUTLAH MAIN BEDAL JE CAKAP PASAL HARGA
SATU SEN PUN TAK KELUAQ DUIT BEB

JADI KITA RAKYAT JANGAN MUDAH TERPEDAYA
PASAI DEPA NI DARI LUAQ SAMPAI DALAM
SEMUA FREE-FREE BELAKA

"Saya rasa Perdana Menteri sangat gembira di mana hari ini beliau dapat merasa sendiri apa yang rakyat rasa dan makan setiap hari, dan ini menunjukkan beliau prihatin dengan apa yang dimakan dan dirasa rakyat," kata Ismail Sabri.

AYAT BODEK TAHAP BANGLA PODAAAAA....HHHHH

muakakakaa....mampos rakyat 1 malaysia kena kencing hidup hidup dengan marka semua nie...

Program Menipu Rakyat 1Malaysia dilancarkan pada 7 Julai lepas bertujuan membantu meringankan beban perbelanjaan harian rakyat.


NAK MENIPU PUN ADA PROGRAM...
PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA
(Formerly known as PROGRAM MENU RAKYAT 1MALAYSIA)

 

 

No comments:

Post a Comment