ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 October 2011

Binatang Pun UMNO/BN Nak Tipu...!!!

ha ha ha....kuda jenis ini yang kerajaan UMNO beli....patutlah....dari 23 ekor...5 aje yang boleh berlumba....selebihnya terbeli kuda padi....ha ha ha....buta mata ke apa..???...atau mau songlap kasi silap mata sama rakyat...!!!!

Laporan Ketua Audit Negara 2010 mendedahkan kepincangaan, penipuan, penyelewengan dan pemnboros kerajaan UMNO/BN.

Sehingga kuda pun tipu pegawai kerajaan UMNO/BN atau kerajaan UMNO/BN kaki penyelewengan dan kaki temberang. Majlis Sukan Negara membeli 23 ekor kuda berharga RM5.66 JUTA tanpa kelulusan Perbendaharaan dan tanpa tender. Hanya 5 ekor kuda layak bertanding.

ANDA LIHAT SEBAHGIAN PENYELEWENGAN KERAJAAN UMNO/BN.

MARA:

Ketuhar RM1,200 , harga pasaran RM419/unit.

Katil lipat RM500, harga pasaran RM100/unit

Mesin gunting rambut RM250,harga pasaran RM79/unit

JABATAN LAUT

Teropong malam RM1,940 dan RM2,827 setiap satu. Dibeli dengan harga RM56,350/unit.

Komputer acer aspire 3935/pencetak, RM11,845 harga pasaran 3,428.

Dengan ini kami sarankan kepada rakyat sekalian bacalah AKHBAR HARAKAH DAN AKHBAR SUARA KEADILAN UNTUK DAPAT MAKLUMAT YANG TERPERINCI DAN JELAS TENTANG PENYELEWENGAN YANG AMAT PARAH DILAKUKAN KERAJAAN UMNO/BN.

nota;- bacalah akhbar harakah keluaran Bil 1685 dan suara keadilan bil 38 yang telah berada dipasaran.

Perihal Bag tangan Rosmah Mansor.

Rosmah telah tayang dan membawa kemana mana seluruh pelusuk Malaysia dan dunia tentang BAG TANGAN MEWAH JENAMA BIRKIN.

Rosmah mempunyai 11 biji bag tangan bernilai antara RM28,000 HINGGA RM472,000 SETIAP SATU.

Semua menteri dan tinbalan menteri dan akhbar utusan malaysia, berita harian, tv3, dan rtm serta berita astro TIDAK BERANI MEMBUKA MULUT DAN BERTANYA KEPADA ROSMAH MANSOR DAN NAJIB RAZAK.

FIKIR FIKIRLAH SENDIRI, BETAPA JAHATNYA PEMIMPIN YANG BERNAMA UMNO/BN.

UMNO/BN TIPU RAKYAT MISKIN, RAKYAT KAYA DAN RAKYAT BIASA.

MEMANG DASAR UMNO DARI DULU KINI DAN SELAMANYA TIPU,RASUAH, ADALH MAKAN HARIANNYA.

Sedarlah dan insaflah rakyat Malaysia, Jangan biarkan perompak,penipu ,pengkhianat bangsa dan tanah air yang bernama UMNO/BN berkuasa semula PRU13 .

Ayuh kita edarkan laporan ketua audit negara tentang penyelewengan yang berlaku dalam kerajaan UMNO/BN. AKU CUKUP MELUAT DAN JIJIK WAJAH WAJAH PEMIMPIN UMNO MAHU PUN YANG ADA KELULIUSAN UGAMA SEMUANYA PENGKHIANAT DAN PENIPU.

No comments:

Post a Comment