ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 October 2011

raja raja melayu ini ada yang bertaraf pukimak macam UMNOPORNO jugak...jadi jangan samakan maksiumnya Nabi....!!!

"Apabila Dr Aziz Bari seorang pakar undang-undang "menegur" Sultan Selangor dalanm isu pemeriksaan gereja di Damansara, bangkitlah juak-juak UMNO meminta polis siasat Dr Aziz di dakwa mengikut Akta Hasutan 1948.

Dalam isu "menegur" Raja Melayu, kita masih ditakuk zaman Hang Tuah dan Hang Jebat. Di kala dunia beriklim globalisasi, era internet dan demokrasi, masih umat Melayu berfikiran kuno dan jumud.

Kita masih keliru dengan istilah hasutan, teguran dan hinaan. Mari kta bandingkan perbezaan antara istilah-istilah itu dan contohnya.

Hasutan - mengempen dan mengajak rakyat agar menghapuskan Sistem Pemerintahan Raja -Raja Melayu.

Teguran - menegur Raja Melayu kerana minum arak, isteri tidak tutup aurat, berjudi atau berpihak kepada parti politik.

Hinaan - menggelar Raja Melayu sebagai "natang", mengajak Raja Melayu masuk politik, menabalkan Raja Melayu di bawah pokok, mengatakan Raja Melayu pembela gundik, men"londeh"kan keaiban Raja-Raja Melayu.

Kita melihat di kala Raja-Raja Melayu sudah ramai yang mula mengamalkan Islam sebenar seperti isteri menutup aurat, menukarkan kalimat Daulat kepada Allahu Akbar, sering solat berjemaah bersama rakyat dan berpuasa sunat sebaliknya juak-juak UMNO masih berfikiran jumud dan dibawah tempurung.

Perangai UMNO masih tidak ubah-ubah dulu,kini dan selamanya. Menggunakan Raja Melayu dikala lemah dan "melondehkan, mengaibkan, mengugut" dikala kuat.

Perangai UMNO sama 100% macam perangai Penjajah British semasa penjajahan keatas Tanah Melayu.

Alhmdulillah, sudah ramai Raja Melayu faham dan tahu perangai jahat UMNO.

Dan yang paling cerdik dan pakar buat kerja-kerja hina, ugut dan aibkan Raja-Raja Melayu ialah Dr Mahathir. Ini adalah fakta dan sejarah. Bolehlah Dr Ramlah Adam rekodkan untuk tatapan generasi mendatang. "

 

tokpepijat