ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 July 2010

alahai bro...janganlah UMNO-BN tiru moto ini....."biadap jika tidak undi UMNO-BN" udah ler...!!!!

'Biadap jika tidak menggunakan saya'

Majlis Perbandaran Kangar (MPK) hari ini mengisytiharkan kempen memerangi sampah dalam usaha memastikan kawasan di bawah perbandaran itu sifar sampah.

Yang Dipertuanya Rosley Mat berkata perkataan "Sila Gunakan Saya" yang digunakan sejak tiga dekad lepas pada setiap tong sampah MPK juga akan diganti dengan perkataan "Biadap Jika Tidak Menggunakan Saya".

Bercakap kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat penuh MPK hari ini, beliau berkata pihaknya juga bercadang menaikkan kadar kompaun terhadap mereka yang terbabit membuang sampah di merata tempat di negeri ini daripada RM500 kepada kadar yang lebih tinggi.

Beliau berkata tindakan itu bukan sahaja dikenakan terhadap individu tetapi kepada syarikat yang terbabit dengan pungutan sampah serta jabatan dan agensi kerajaan yang membiarkan bahan-bahan buangan berselerakan hingga merosakkan pemandangan.

Rosley berkata MPK akan memasang kamera litar tertutup di lokasi strategik di samping menempatkan pegawai penguatkuasa berpakaian preman untuk menjalankan tugas penguatkuasaan termasuk mengenakan kompaun terhadap pembuang sampah.

Mengenai sambutan Hari Medeka yang akan dilancarkan 1 Ogos ini, Rosley berkata MPK akan memasang 6,000 Jalur Gemilang dan bendera negeri dalam kawasan operasinya.

--Bernama

No comments:

Post a Comment