ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 July 2010

Melayu Mana Yang Mampu Beli Rumah RM1-2 juta?



Sebuk betul UMNO memainkan isu kenyataan Tony Pua yang mahu diskaun bumiputra untuk rumah berharga RM1-2 juta ke atas ditarik balik. Berapa ramai Melayu yang mampu beli rumah RM1-2 juta. Di kalangan Melayu, yang kaya hanya UMNOPUTRA dan kroni2. Kalau diskaun diizinkan, maka diskaun itu hanya dinikmati oleh krnoi2 UMNO dan UMNOPUTRA.

Hakikatnya, UMNO telah berjaya mengkayakan hanya segelintir orang MElayu dan 98% orang Melayu yang lain hidup dalam kehidupan yang semakin sempit. YAng boleh kaya hanya kroni2 UMNO, UMNOPUTRA dan anak beranak mereka. Selagi UMNO terus memerintah, jangan haraplah orang2 biasa macam kita nak jadi kaya dan mampu beli rumah RM1-2 juta.

Saya pun tak heran Khir Toyo marah dengan cadangan Tony Pua. Beliau adalah antara yang akan menanggung kerugian sekiranya diskaun ini ditarik. Bayangkan bagaimana beliau handeak menambah bilangan banglo RM24 juta seperti yang beliau punyai sekarang.

No comments:

Post a Comment