ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 July 2010

dengar ...dengar dan dengar ...wahai para PENCIBAI UMNO dalam PAS....PAS-Umno tidak boleh bekerjasama, tegas Nik Abdul Aziz

PAS dan Umno tidak boleh duduk semeja berunding isu politik kerana kedua-dua pihak mempunyai dasar parti yang berlainan, tegas Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Beliau berkata keputusan terbabit diputuskan oleh parti di Ipoh dua tahun lalu sekaligus menjelaskan ia bukan bersifat peribadi.

Menteri Besar Kelantan itu berkata demikian berikutan kenyataan Ketua Dewan Pemuda PAS Nasaruddin Hassan Tantawi yang mengatakan PAS-Umno mempunyai harapan untuk bekerjasama demi mencapai perpaduan Melayu.


penyapu sial


Tolonglah jangan sesekali bawa kekotoran pada UMNO masuk kedalam PAS. Biarkan bangkai-bangkai yang menyaluti UMNO tu bersendirian. Adanya UMNO tak bawa keuntungan dan tak adanya UMNO tak bawa kerugian.

Seruan pada semua ahli PAS " JAHUI NAJIS UMNO"


Sebenarnya ...Tak salah nak berunding dengan orang bukan islam. Tapi kita tahu dengan jelas ketidak pura-puraanya. Tapi UMNO ni mengaku Islam, tapi desebalik itu nyata jenis-jenis munafik yang gunakan Islam untuk kepentingan diri mereka bukan kepentingan Agama. Lagi bahaya orang macam ni. so, pergi jahanam n pergi mampus sama UMNO Celaka.

No comments:

Post a Comment