ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 July 2010

sampai ke tua lah lu.....Berjuang habis-habisan dalam mengekalkan kerusi Balingian

Pengundi di Balingian diingatkan supaya berhati-hati kerana terdapat beberapa buah parti pembangkang menunjukkan minat untuk memenangi kerusi terbabit dalam pilihan raya negeri akan datang, kata Pengerusi tetap Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Datuk Sri Mohd Asfia Awang Nassar.

Beliau menegaskan bahawa kerusi itu amat penting kerana ia berada di tangan presiden parti Tan Sri Abdul Taib Mahmud, yang juga merupakan ketua menteri. Justeru, beliau menyeru agar langkah persediaan dilakukan dalam usaha mengekalkan kerusi terbabit.

Asfia menyeru semua pihak bersiap sedia dalam menghadapi pilihan raya negeri bagi menghadapi kehadiran parti pembangkang semenanjung. Memandangkan Barisan Nasional (BN) tewas pada pilihan raya kecil Sibu yang lalu, semua pihak tidak boleh memandang remeh perkara ini.



penyapu sial


Melayu dan Bumi kena tipu dari UMNO


Orang Melayu/Bumi sekali lagi terpedaya dengan dakyah dan tipu muslihat bangsat Umno ini. Sedangkan yang berusaha untuk menghalau orang Melayu/Bumi di tanah mereka sendiri adalah orang Umno. Tapi dalam masa yang sama Umno juga menjerit "HIDUP MELAYU!", "INI TANAH MELAYU!", "JANGAN RAMPAS HAK MELAYU!"

Aku juga Melayu/Bumi. Aku juga beragama Islam. Tapi kenapa aku membenci tindakan sesetengah tindak - tanduk pemimpin Umno yang mengaku diri mereka memperjuangkan Melayu. Adakah dengan langkah aku membenci Umno maka aku mengkhianati Melayu/Bumi.

Aku benci kepada Umno kerana mereka sering kali memperbodohkan Melayu/Bumi Sabah-Sarawak. Lihat sahaja laungan Ketuanan Melayu tapi yang merampas tanah - tanah orang Melayu/Bumi adalah mereka. Yang merobohkan Kampung Berembang adalah mereka. Yang menutup mata untuk penduduk Kampung Tanjung Tokong Pulau Pinang adalah mereka. Yang merampas biasiswa untuk Bumiputera adalah mereka.

Tapi dalam masa yang sama mereka juga menjerit "HIDUP MELAYU!", "INI TANAH MELAYU!", "JANGAN RAMPAS HAK MELAYU!", dan sebagainya. Kenapa masih ada yang mempercayai Umno memperjuangkan Ketuanaan Melayu. Kenapa masih ada yang terus - menerus memberi undi kepada Umno Bangsat?

Aku Melayu, tapi aku tidak pernah sesekali memberikan undi aku kepada Umno kerana aku yakin Umno tidak pernah mempertahankan Melayu/Bumi. Mereka hanya menggunakan nama Melayu untuk merompak harta negara. Mereka mencandukan orang Melayu dengan slogan - slogan yang cukup enak untuk didengar. Buktinya? Lihat sahaja rumah Khir Toyo,,MB Sarawak. Hartanya puluhan juta. Hasilnya kerana terus menerus memperbodohkan Melayu/BUMI. Apabila Melayu /BUMI khayal dan terus seronok menyokong Umno, maka lahirlah Istana Kaya Raya Khir Toyo dan MB SARAWAK.

Apakah itu tidak cukup untuk membuka mata orang Melayu? Tidak! Orang Melayu disajikan dengan orang Cina nak rampas tanah Melayu. Orang Cina akan buang hak - hak Melayu. Tanah orang Melayu akan dirampas oleh Cina. Sokong parti pembangkang orang Melayu akan musnah.

Maka orang Melayu sekali lagi terpedaya dengan dakyah dan tipu muslihat bangsat Umno ini. Sedangkan yang berusaha untuk menghalau orang Melayu di tanah mereka sendiri adalah orang Umno. Lihat sahaja apa yang berlaku di Kampung Berembang. Orang Melayu dihalau bagaikan anjing. Apakah itu tidak cukup memperlihatkan betapa bangsatnya Umno



HIDUP MELAYU...MELAYU PUKIMAK UMNO.....HIDUP MELAYU  PUKIMAK UMNO....!!!!

No comments:

Post a Comment