ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 July 2010

dasar orang melayu UMNO anak haram....dah gadai maruah dan keistimewaan bangsa sendiri tuduh orang lain pulak penyebabnya...!!!!

Najib mengingatkan DAP supaya tidak menekankan hak istimewa Orang Melayu dan Bumiputera

DAP diingatkan supaya tidak menyentuh ataupun menekankan soal hak istimewa orang Melayu dan Bumiputera sehingga mencetuskan isu perkauman dan menyebabkan orang Melayu rasa tidak puas hati.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata kerajaan Selangor yang sentiasa cuba memperjuangkan dasar adil dan saksama tetapi konsep itu menyebabkan orang Melayu dan Bumiputera rasa marah lebih-lebih lagi apabila menyentuh soal penghapusan dasar yang melibatkan kepentingan mereka.

Beliau berkata demikian setelah Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua mencadangkan supaya kerajaan Selangor memansuhkan pemberian diskaun kepada Bumiputera dalam pembelian hartanah komersial dan rumah mewah.

Najib menegaskan walaupun dasar terbabit adalah dalam bidang kuasa di bawah kerajaan negeri, namun kerajaan di bawah pentadbiran Barisan Nasional (BN) tidak mempunyai niat ataupun bercadang untuk memansuhkan dasar terbabit. Beliau turut mengakui dasar terbabit tidak mungkin akan kekal selama-lamanya tetapi belum tiba masa lagi untuk menghapuskan diskaun berkenaan.



penyapu sial


NI BARU PADAN

SELEPAS "MUFTI PERLIS" JADI ANJING SURUHAN UMNO

JADI ORANG TENGAH,KINI NAJIB PULAK BERALIH KEPADA

DAP. HAHAHAHA STRATEGI BODOH DAN SIAL SAHAJA

NI. ZAMAN SIAPA YANG MENGURANG DAN MENGHAKIS

KEISTEMEWAAN RAJA MELAYU DI MALAYSIA

KALAU BUKAN "ANJING KURAP" INI???

# ANJING KURAP = UMNO NGOK

30% kouta bumiputra pulak apa cerita... ?

Beruk mana punya kejer ?


Lawak antarabangsa betul betul di celah juboq sayfool liwat....!!!!

DAP baru cakp dah kena hentam sampai PM pun tak senang duduk. Tapi yang UMNO dah menjahanamkan hak orang melayu selama ini, kenapa diam.
Siapa yang merampas tanah orang melayu
Siapa yang merobohkan rumah orang melyu
Siapa yang menarik biasiswa orang melayu
Siapa yang kebas DEB untuk orang melayu

Orang yahudi ke? orang Cina ke? hahahaha orang melayu UMNO yang buat semua tu. Memang jenis-jenis munafik memang suka menuduh orang lain sedangkan mereka sendiri yang rakus dan pelahap.

No comments:

Post a Comment