ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 July 2010

anak mahafiaraun bagi warning kat blogger....jangan dedahkan penyelewengan,perampokan dan pelanunan terhadap ekonomi negara oleh kerajaan UMNO BN....

Penulis blog diseru supaya tidak menulis atau menuduh sebarangan sehingga melumpuhkan ekonomi negara


Parti pembangkang dan penulis blog diberi amaran supaya tidak menulis sebarangan ataupun membuat tuduhan yang tidak berasas sehingga melumpuhkan ekonomi negara.

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Mukhriz Mahathir berkata tuduhan yang tidak berasas boleh menjejaskan nama baik Malaysia sebagai destinasi pelaburan.

Beliau juga mengatakan gologan terbabit melakukan ‘serangan kiri dan kanan’ kerana menunjukkan sokongan padu terhadap transformasi ekonomi yang dilakukan oleh kerajaan tetapi juga mengkritik kejatuhan pelaburan langsung asing (FDI).

Serangan yang dilakukan itu bertujuan menggambarkan kegagalan pentadbiran kerajaan Barisan Nasional dalam usaha menarik FDI. Mukhriz mengingatkan semua supaya tidak merisikokan nasib negara dan generasi muda yang bakal memimpin dan membawa Malaysia ke masa depan yang lebih cerah.



penyapu sial


Ludah jer muka2 menteri UMNo ni...

apa lagi yang tak kena ?
Kejatuhan ekonomi adalah kesilapan rakyat ke ?

Bila kena bongkar dia senyap ( diam tanda setuju )
Bila memberi jawapan ( jawapan bodoh pulak )

Setakat BLOG ni kemana sangat la peginya... ?
UMNO kan ada banyak media saluran perdana ... tak berfungsi ker..

Bangang Benar..

Mukriz, tolong jawab dakwaan banyak pihak yang bapak kau tu dah banyak sangat menyamun duit rakyat. Bail out adik-beradik kau dah berbillion habis. Kau rasa kau orang ni tak mati ke? Tak akan disoal ke amal dan perbuatan kau orang. Tolong sikit, kamu yang buat dajal, lepas tu nak tuduh bolger. eeeeeeeeeeeeeeeee munafik sungguh.

Nasib baik zaman bapak dia blog ni tak aktif lagi. Kalau tak mampus dari dulu lagi. Zaman bapak dialah yang paling banyak kebas duit rakyat.

Bapak kamu pun penulis blog juga dan banyak hentam ekonomi negara sekarang sampai lumpuh. Mahathir mencipta hari ini dalam sejarah apabila menjadi konspirator Tuduhan Liwat I terhadap musuh politik No. 1 nya DSAI. Kroni Mahathir pula Najis Razak mencipta kosnpirasi Tuduhan Liwat II dengan pertolongan anjing pendakwa dan penyiasat dari Jabatan peguam Negara by Gani Patail dan PDRM by Musa Hasan.

Mukris sekali lagi lu buka mulut wa sumbat lalat langau dan air longkang dalam mulut lu

No comments:

Post a Comment