ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 July 2010

berahim katak sundal kata Nik Abdul Aziz manusia hipokrit

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat disifatkan sebagai manusia ‘hipokrit yang tertinggi’ kerana enggan menerima rundingan kerjasama demi kepentingan Melayu Islam dengan Umno.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali berkata Nik Abdul Aziz yang sebagai ulama seharusnya menyeru ke arah perpaduan Melayu Islam dan tidak sepatutnya menjadikan perbezaan dasar kedua-dua parti sebagai alasan untuk tidak duduk semeja.

Menteri Besar Kelantan itu dikatakan bukan ulama kerana bersifat anti-perpaduan yang sememangnya bertentangan dengan ajaran Islam yang menyeru semua umat untuk bersatu-padu. Beliau cukup terkejut apabila Nik Abdul Aziz mengambil kira sejarah lama untuk menolak



penyapu sial


memang sial dan durjana katak sundal nie...

BERTANDING DALAM PILIHAN RAYA 2008 PAKAI TICKET PAS, KINI BERSOKONKOL DENGAN UMNO
MUKA CIBAI SERUPA PANTAT BABI....!!!

KALAU UMNO MASIH KUAT MANA UMNO

MAHU BEKERJASAMA DENGAN PAS. KENA HINA ADA LAH.

SENDIRI MAU INGATLAH "ANJING KURAP"

1 comment:

  1. ini bukan katak lagi dah..ini jenis biawak hidup mengkedarah bangkai...tak sedar diri. ini jenis
    kalau jumpa tengah jalan, membujur kita lalu je kalau melintang kita langkang je jangan nak tolong-tolong lagi.

    ReplyDelete