ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2010

alasan haramjadah geng kerajaan BN -APCO otak kepala lutut......sebelum naik harga barang pun rakyat dah membantah....

Kabinet akan pantau reaksi rakyat, pasaran berikutan pengurangan subsidi


Kabinet akan memantau reaksi rakyat dan keadaan pasaran berkaitan penyelarasan subsidi membabitkan bahan api dan gula yang diumumkan semalam, kata Menteri Pengangkutan, Datuk Kong Cho Ha di sini.

"Pada peringkat ini, secara keseluruhannya orang ramai boleh menerima penyelarasan subsidi itu," katanya kepada media sebelum berlepas dengan penerbangan sulung Penerbangan Malaysia (MAS) ke Bandung, iaitu destinasi ke-enam MAS ke Indonesia, hari ini.

Kong yakin kenaikan harga bahan api dan salah satu barang kawalan itu tidak akan membebankan rakyat.

Namun, beliau berharap peniaga tidak harus mengambil kesempatan untuk menaikkan harga barang-barang yang berkaitan.

"Pengurangan subsidi bukan saja mengurangkan beban kerajaan tetapi turut mengelakkan penyeludupan."

"Walau pun harga gula dinaikkan tetapi di Thailand gula berharga RM2.60, harga kita RM1.90 dan ia masih ada perbezaan. Singapura pula RM3.70... masih ada jarak yang besar antara dua negara ini."

Beliau berharap rakyat melihat penyelarasan ini dalam sudut yang positif.

"Pengurangan subsidi adalah sebahagian daripada pengurusan perbendaharaan negara," katanya.



penyapu sial

negara bangkrap...kroni dan kerajaan barisan najis joli sakan...membanyakkan projek membazir yang sememangnya meruntuhkan ekonomi dan banggunan....demi survival bisnes bisnes kroni....rakyat di jadikan tebusan....suruh terima kenaikan harga barang,berjimat sambil menunduk leher untuk di sembelih hidup2 ...

kepala bapak hang...dah lah gaji seciput...gaji minimum untuk sektor swasta bagai tersepit telor di celah juboq...takut dan baculnya pemimpin BABI negara ini....tapi dalam bab melantak dan menghabiskan khazanah negara tak pulak rase takut takut....punya haramjadah najib dan umno apco pengampu haramjadah....!!!!

No comments:

Post a Comment