ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 July 2010

SI SEMBAB DAN UMNO-YAHUDI ORANG GILA TALAK....MAU CINA BUTA DENGAN PAS....!!!!

Umno sedia berbincang dengan PAS untuk kerjasama bersama

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata parti Umno sedia berbincang dengan PAS sama ada kerjasama akan terjalin dalam usaha memperjuangkan perpaduan Melayu.

Usaha untuk menjalin kerjasama antara Umno dan Pas bukanlah suata agenda yang baru kerana cadangan itu pernah dikemukakan tetapi hanya belum terlaksana, kata Muhyiddin. Kerjasama antara kedua-dua parti Islam itu terpulang kepada PAS sama ada parti itu bersetuju ataupun tidak.

Sebelum ini, Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Lokman Nor Adam berkata hasrat untuk menjadikan Malaysia sebagai negara yang mempraktikkan dasar Islam boleh menjadi kenyataan sekiranya PAS dan Umno bersatu dan bekerjasama.

Muhyiddin menegaskan bahawa parti tetap akan menjaga kepentingan semua kaum sekiranya kerjasama antara Umno dan PAS menjadi kenyataan. Oleh sebab itu, beliau berkata masyarakat bukan Islam tidak perlu bimbang kerana kerjasama itu hanya akan mengukuhkan negara dan tidak akan membawa sebarang masalah.


penyapu sial


NANTI KELUAR BERITA KATA PAS YANG SEDIA BERBINCANG DENGAN PARTI "TONG SAMPAH" INI.. INI PARTI "TONG SAMPAH" MANA ADA SEDIA MAHU BERBINCANG SAMA PAS KALAU MEREKA MASIH MENANG BESAR DALAM PRU-12 DULU.

KENA HATI-HATI DENGAN PERMAINAN POLITIK PARTI "TONG SAMPAH" INI.

No comments:

Post a Comment