ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 July 2010

Perhimpunan aman untuk bantah Guan Eng

Pergerakan Pemuda Umno Permatang Pauh mengadakan perhimpunan aman semalam untuk menyuarakan bantahan terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng. Anggota-anggota Umno yang berhimpun itu menunjukkan sokongan padu terhadap Pegawai Kemajuan Negeri (SDO) Nik Ali Mat Yunus yang dikritik dan diserang oleh Ketua Menteri Pulau Pinang itu.

Ketua Pergerakan Mohd. Zaidi Mohd. Said berkata kenyataan Guan Eng yang mengkritik kerajaan pusat dalam melaksanakan tugas pembangunan Pulau Pinang amat biadab. Guan Eng disifatkan sebagai terlalu emosional dan kritikan terhadap Nik Ali itu tidak seharusnya bersifat peribadi.

Perdebatan itu tercetus apabila Guan Eng mendakwa bahawa Nik Ali tidak menyediakan tempat duduk untuknya semasa pelancaran projek Keretapi Bukit Bendera. Guan Eng seterusnya menyerang Nik Ali dengan mendakwa bahawa beliau tidak profesional dan tidak kompeten kerana isu curi pasir di Balik Pulau



penyapu sial


Kesian juga aku tenguk beruk-beruk pemuda UMNO ni. Dulu bukan main hentam orang lain kalau berdemonstrasi. Tapi pemuda UMNO ni memang jenis spesis ungka yang tak tahu adat dan dungu. Dulu rakyat berdemonstrasi apabila sudah tidak ada jalan penyelesaian, dah tak ada ruang nak bincang dan yang penting sekali adalah masalah rakyat dan negara.

Ini mangkuk-mangkuk yang bodoh dipimpin pemuda yang bodoh sanggup buat apa saja untuk populariti. Kita tahulah yang ketua pemuda kamu tu tunggu masa dan hari je hendak dinyahkan dari UMNO. Dah tak ada bantuan dari mentua untuk membela diri, tapi janganlah buat kerja bodoh dan dungu.
hehehehe untuk membela individu yang bangang sanggup turun berdemonstrasi, macam Kapal Sing katalah , "MEMANG CELAKA IN PEMUDA UMNO"

Yang pasti nya Perhimpunan ini tidak akan ada FRU, gas pemedih mata, semburan air kimia, pukulan belatan malah akan dijaga oleh pihak polis supaya tidak ada siapa yang menggangu rancangan mereka walaupun tanpa permit...

SATU LAGI PROJEK KERA Bini Najip (BN)

No comments:

Post a Comment