ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2010

sotong hisham sepupu najis tong rosak ramal Jalinan kerjasama PAS-Umno tidak akan berlaku

Naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata jalinan hubungan antara PAS dan UMNO tidak akan menjadi realiti sekiranya tiada perbincangan serius oleh kedua-dua parti tersebut.

Beliau berkata usaha memperkukuhkan kedudukan dan memperjuangkan kepentingan umat Islam memerlukan kedua-dua parti untuk mengetepikan kepentingan politik dan agenda terdahulu terutamanya PAS.

Walau bagaimanapun, Hishammuddin berkata jalinan hubungan itu tidak akan mungkin berlaku kerana PAS masih bimbang dengan bayang-bayang sendiri.



penyapu sial


Hishammuddin berkata jalinan hubungan itu tidak akan mungkin berlaku kerana PAS masih bimbang dengan bayang-bayang sendiri.

SIAPA BIMBANG BAYANG-BAYANG SIAPA HISHAMUDDIN??
UMNO NI BILA KUAT DAHULU MANA DIA MAU KERJASAMA DENGAN PAS,MALAH ADA KUTUK PAS AJARAN SESAT.SEKARANG NAMPAK GAYA UMNO SEPERTI PELACUR KURAP DAH.


Kerajaan tengah malam kita ni suka sangat naikkan harga pada tengah malam. Perangai serupa perompak suka tengah malam.

UM No/BN memang suka tengah malam. Nak pujuk orang bekerjasama pun tengah malam. seoloah-olah macam seorang pelacur yang membisikan kata-kata manis kepada pelanggannya. Dah dapat apa yang dia hendak, akan ditolak ketepi begitu sahaja. Awas PAS dengan mainan UMNO.
Weeeeeek nak termuntah aku sebut UMNO.


Baru minggu lepas PAS dikatakan PARTI AJARAN SESAT tetapi minggu ini dengan muka tebal tak tahu malu ingin bekerjasama dengan PAS pula... Ingat Umno, Jika mahu memperkukuhkan ugama islam Umno harus bekerjasama dengan semua parti termasuk PKR kerana pemimpin PKR juga beragama islam...

Setakat mengajak PAS sahaja pasti ada udang disebalik mee.. Ini adalah antara mainan politik UmnoAPCO untuk kucar kacirkan PR demi kepentingan mereka...

No comments:

Post a Comment