ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 July 2010

PAS juga mahukan perdamaian ....????

Ketua Dewan Pemuda Pas Nasrudin Hassan yang menggesa PAS-Umno untuk segera mengadakan pelan damai dilihat sebagai harapan bagi orang Melayu untuk melihat kedua-dua pihak itu bekerjasama.....????...kenyataan ini dah di putar belitkan....!!!

Kenyataan beliau dilihat sebagai isyarat positif bahawa PAS juga inginkan perdamaian seperti Umno, kata Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Datuk Mohamed Aziz. Justeru, Mohamed berkata gesaan itu perlu diberi perhatian serius kerana ia boleh menjadi tanda permuafakatan orang Melayu.

Beliau menawarkan untuk mewakili Umno menyertai jawatankuasa yang bersama-sama mencari jalan penyelesaian demi kepentingan agama, bangsa dan negara.



penyapu sial

Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Datuk Mohamed Aziz ni bodoh ke bangang, tak pun bengap pihak PAS berkata tiada lagi kerjasama diantara kedua-dua parti. jadi apa masalahnya si bengap ni?

Nampak sangat terdesaknya UMNO untuk mencari pengaruhnya kembali. Kalau mahu memecah belahkan parti PAS carilah idea lain. Kesian...........

Untuk pengetahuan Datuk Mohamed Aziz didalam Parti PAS permuafakatan orang Melayu sudah lama ujud, ada pernah dengar ahli-ahli PAS bergaduh sepertimana berlaku di Kedah tempohari. Eeeeeeeeeeeee malunya aku.


dengar sini para malaun  dan para pencibai UMNO sekelian...

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tetap bertegas PAS dan Umno tidak boleh berunding daripada segi politik kerana kedua-dua parti itu mempunyai dasar parti yang berbeza.

“Keputusan itu bukan keputusan saya, tetapi telah diputus oleh parti (dalam muktamar PAS) di Ipoh dua tahun lepas.

“Tak boleh... Umno dasar lain, PAS lain, tak boleh kerana dasar kedua-dua parti itu berlainan antara satu sama lain,” kata Menteri Besar Kelantan itu kepada pemberita hari ini.


ada faham dan ada akal ka....!!!!



Ya betul. PAS juga mahukan perdamaian. Tapi bukan perdamaian dengan orang munfik yang sanggup menikam dari belakan satu masa dahulu. Sejarah mengajar kita berapa mahalnya harga perdamain dengan orang UMNO. Bagi aku, UMNO langsung tak boleh dipercayai.

No comments:

Post a Comment