ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2010

ha ha ha... seekor manusia bebal yang mewakaf tubuh badan untuk di mentedarah oleh serigala yang lapar...!!!!

Pesara guru wakaf tanah untuk UMNO


ALOR SETAR 15 Julai – Kemurahan hati seorang ahli UMNO mewakafkan sebidang tanah miliknya kepada UMNO Bahagian Kuala Kedah menarik perhatian ramai pada mesyuarat perwakilan bahagian itu yang dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di sini hari ini.

Abu Bakar Zainol Abidin, 66, yang menjadi ahli UMNO Bahagian Kuala Kedah sejak 1970-an bermurah hati mewakafkan tanah seluas 0.2 hektar untuk kegunaan UMNO Kuala Kedah.

Pesara guru agama itu berkata, hasrat mewakafkan tanah tersebut kepada UMNO telah lama tersimpan di dalam hatinya.

“Saya dah lama ingin berbuat demikian kerana UMNO telah banyak berjasa kepada saya dan keluarga.

“Tanah tersebut adalah tanah sawah di Kampung Tebengau di sini dan saya mahu tanah itu digunakan dengan sebaik mungkin untuk kebaikan bersama,” katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Najib sendiri di dalam ucapannya memuji tindakan Abu Bakar dan mahu ahli-ahli UMNO mencontohi beliau yang bersedia berkorban harta benda demi kepentingan parti.

Abu Bakar menyerahkan geran tanah tersebut kepada Najib pada majlis perasmian mesyuarat berkenaan.

Menurut Abu Bakar lagi, kesemua lima anaknya berjaya di dalam hidup dan mempunyai kerjaya yang baik hasil bantuan yang diberikan oleh UMNO.

Lepas ni sila siasat;
oit cikgu, hang tak kena ka bayaq minyak lebih,gula lebih, dan lain-lain lebih.

1.apa kaitan guru/anak2 dia/family members dia tu ngan UMNO
2.adakah tanah tersebut dijamin tidak jadi rebutan CUKONG-CUKONG UMNO
3.adakah tanah tu bakal dijual pulak kepada tauke2 cina/developer
4.adakah cikgu yang dekat nak AJAL nih sedar UMNO adalah sahabat APCO+YAHUDI
5.adakah cikgu tu tahu UMNO-BARISAN NASIONAL yang mula2 luluskan operasi Kedai Judi & Arak di Malaysia

1 comment: