ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2010

Dakwaan bahawa rakyat Kelantan tidak mahukan pembangunan tidak benar, sembab si Muhyiddin

Dakwaan bahawa rakyat di negeri Kelantan tidak mahu pembangunan adalah tidak berasas kerana ramai yang mengharapkan negeri itu membangun dan berubah supaya setaraf dengan negeri maju yang lain, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Beliau membangkitkan pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Manik Urai sebagai contoh kerana ramai rakyat Kelantan yang inginkan pembangunan yang tidak dapat dilaksanakan oleh kerajaan negeri PAS.

Muhyiddin berkata dakwaan pemimpin PAS bahawa rakyat Kelantan tidak mahukan pembangunan nyata berbeza dengan kenyataan terutamanya di Manik Urai semasa pilihan raya kecil setahun lalu.

Beliau yang sudah berjumpa dengan rakyat tempatan berkata terdapat ramai yang menyatakan hasrat untuk melihat pembangunan termasuk jambatan dan masjid. Selain menyentuh isu pembangunan, Muhyiddin menegaskan bahawa kerajaan pusat tidak pernah merendahkan martabat negeri Kelantan berbanding negeri-negeri lain kerana Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mahu melihat pembangunan Kelantan setaraf dengan negeri maju lain seperti Selangor dan Johor.




penyapu sial

apakah gunanya pembangunan..jika pembangunan itu diselubungi dosa...memberi lesen kepada ramai membolos harta??? bagus lagi kelantan harmoni tanpa pembangunan...

Memang benar rakyat kelantan mahukan pembangunan. Tapi persoalannya mana nak buat pembangunan kalau duit royalty minyak pun kena sapu dek UMNO haramjadah ni. Dari dulu, kini nak menipu terus dengan mengabaikan hak-hak orang melayu kelantan. UMNO mendabik dada dengan kata-kata membela melayu. Tapi kat kelantan tu orang siam ke, negro ke,? Majoriti orang melayu. Kenapa TIPU????????
NAK TERMUNTAH AKU SEBUT NAMA UMNO

Barua haram jadah Muhyiddin muka ba-bi, berikan peruntukkan yang sewajarnya kepada kelantan seperti mana kerajaan pusat berikan kepada negeri lain dan pulangkan wang royalti minyak yang kau orang umno rompak dari rakyat kelantan...

Cakap banyak jangan,, buat dulu dan tengok pembangunan dikelantan.

No comments:

Post a Comment