ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 July 2010

negara semakin cepat bangkrap bila pelaburan asing berkurangan angkara perbuatan meliwat anwar oleh kerajaan barisan najis....

Majoritas rakyat terkejut dengan laporan Bangsa2 Bersatu yang terbaru. Buat pertama kali, kemasukan pelaburan asing ke Malaysia tinggi sedikit dari Timur Leste, Myammar dan Cambodia. Buat pertama kali dalam sejarah, kemasukan pelabur asing lebih tinggi di Filipina dari Malaysia.

Banyak sebab kita boleh sebut, tetapi keadaan kehakiman Malaysia yang tidak diyakini kebebasannya. Kes Liwat 2 Anwar Ibrahim menunjukkan betapa jahanamnya institusi kehakiman dan keadilan di Malaysia.

Bagaimana hakim boleh membiarkan kes Liwat 2 ini berjalan sedangkan sudah ada dua laporan kesihatan yang menafikan Saiful Al KAzzab diliwat? Juga, pihak pendakwaraya membuat pendakwaan yang bersalahan dengan kenyataan Saiful sendiri yakni beliau dipaksa untuk diliwat dan banyak lagi.

Sekirannya sistem kehakiman Malaysia tidak jauh beza dengan kehakiman di Myammar, Cambodia dan Uganda, maka tiada pelabur mahu terus melabur jutaan ringgit di sebuah negara sebegini.

Tidak hairanlah semakin lama semakin banyak pelaburan asing ditarik keluar dari Malaysia. Apabila mahkamah Malaysia tidak jauh bezanya dengan sarang pelacuran, hanya orang yang tidak siuman sahaja yang mahu terus melabur di Malaysia.

Kalau terus UMNO memerintah, maka selepas ini FDI di Malaysia hanya dapat digambar dengan Timor Leste dan Myammar.

No comments:

Post a Comment